قدس انلاین : سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان گفت: در ۵ ماه نخست سال جاری ۴ هزار و ۷۵۰ زائر محروم و نیازمند استان کرمان به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.

۴۷۵۰ زائر محروم کرمانی به مشهدالرضا(ع) مشرف شدند

به گزارش آستان‌نیوز، حسین صابری اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های مهم این دفتر را شناسایی محرومان زیارت اولی و اعزام آن‌ها به مشهدالرضا(ع) دانست و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 915 زائر محروم کرمانی که بالای 40 سال سن دارند، شناسایی و در قالب 54 کاروان «مهر درخشان رضوی» به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی بیان کرد: همچنین در 5 ماه نخست سال جاری، یک هزار و 835 دانش‌آموز محروم زیارت اولی توسط خادمیاران رضوی شناسایی و در قالب 36 کاروان زیارتی به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

صابری با بیان اینکه در سال 96 نزدیک به 9 هزار و 300 زائر محروم استان کرمان به مشهدالرضا(ع) اعزام شدند، اظهار کرد: در سال 97 نیز سهمیه‌ای برای اعزام بیش از 9 هزار زائر محروم به این استان اختصاص یافته است.

وی در ادامه به سایر فعالیت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس در کرمان در 5 ماهه نخست سال اشاره و اظهار کرد: در این مدت آموزش ضمن خدمت و دوره‌های توجیهی ویژه یک هزار و 586 نفر خادمیار رضوی در سیرجان، کرمان، بم، زرند و شهرستان‌های مجاور استان برگزار شد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان تهیه و توزیع 3 هزار و 350 بسته ارزاق به مناسبت ماه مبارک رمضان بین محرومین، اهدای200 کارت هدیه به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال به کودکان بیمار صعب العلاج زیر 12 سال اهدای 421 میلیون ریال هدیه نقدی به بیماران صعب العلاج، برگزاری مراسم افطاری در 10 نقطه از استان به مبلغ صد میلیون ریال، تقدیم هدیه نقدی به ایتام سادات هریک به مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال و ... را از دیگر برنامه‌های دفتر نمایندگی آستان قدس از ابتدای سال جاری تاکنون معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.