۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 615396

قدس انلاین : فرمانده انتظامی سرخس گفت: سارق به عنف طلاجات کودک ۴ ساله درسرخس کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

سارق طلاجات کودکان در سرخس دستگیرشد
سرهنگ احمدعلی دماوندی فرمانده انتظامی سرخس گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات دخترش توسط فردی ناشناس در ساعت ۰۶:۵۵ روز پنج شنبه، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله فرماندهی انتظامی و ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر و بررسی پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه پرونده حاکی از آن بود دختر بچه ۴ ساله مقابل منزل مسکونی در حال بازی بوده که فردی ناشناس خود را دوست برادر دختر بچه معرفی و با چرب زبانی، طعمه خود را به صورت پیاده تا خیابان مقابل برده و چهار حلقه النگو و یک جفت گوشواره طلای او را به سرقت برده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی سرخس گفت: ماموران انتظامی با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، چهره زنی و تحقیقات فنی و پلیسی بلافاصله سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در حالیکه در یکی از کمپ‌های غیر مجاز ترک اعتیاد حضور داشت دستگیر کردند.

سرهنگ دماوندی با اشاره به اعتیاد شدید و سابقه دار بودن متهم افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس آگاهی نسبت به شناسایی مالخر و دستگیری وی طی یک عملیات غافلگیرانه اقدام کردند که خوشبختانه طلاهای ربوده شده کشف و تحویل مالباخته شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در رابطه با دیگرسرقت‌های احتمالی متهم ادامه دارد گفت: از خانواده‌های عزیز و والدین انتظار داریم با رعایت توصیه‌های مراقبتی پلیس و همچنین  از آراستن کودکان به زیورآلات خوددداری کنند تا از وقوع چنین سرقت‌هایی پیشگیری آگاهانه‌ای به عمل آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.