قدس انلاین : رئیس هیات کبدی استان خراسان رضوی گفت: اوقات فراغت فقط صرفا مخصوص تابستان نیست و در طول سال برای افراد مختلف برنامه ریزی کرده‌ایم تا رشته کبدی را معرفی کنیم.

هدفم، گسترش و توسعه ورزش کبدی است
 حسن احمدیان در نشست خبری هیات کبدی که ظهر امروز در سالن اجتماعات ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: کبدی بدون استفاده از نام‌های قدیمی شناخته شده‌نیست و کسی با نام کبدی آشنایی چندانی ندارد، با توجه به اینکه اطلاعات کمی از این رشته منتشر شده یکی از برنامه‌هایی که داریم شناساندن این رشته در خراسان رضوی است.
وی در خصوص اقداماتی که برای توسعه این رشته انجام شده، بیان کرد: هر هفته به همراه اعضای هیات به ۲ شهرستان سفر می‌کنیم و با مسئولین ورزشی شهرستان جهت توسعه کبدی در استان دیدار و گفت‌وگو داریم.
رئیس هیات کبدی استان خراسان رضوی در ارتباط با حذف سمانه افخمی در اردوی آخر تیم ملی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کسب مقام در این بازی‌ها از نظر فدراسیون دارای اهمیت بود، می‌خواستند بهترین بازیکنان را گزینش کنند و علی‌رغم توانمندی‌های افخم، این بازیکن در اردوی آخر خط خورد. پس از مصدومیت کاپیتان تیم ملی پیش از اعزام تلاش کردیم تا نماینده ما تیم را همراهی کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و بنا به نظر  کادر فنی بازیکن دیگری جایگزین شد.
احمدیان در خصوص شهرستان‌های فعال در استان عنوان کرد: سبزوار، کلات، گلبهار، کاشمر، تربت‌جام، قوچان، تایباد، چناران از شهرستان‌های فعال استان در این رشته بوده و در مسابقات استانی نیز حضور داشته‌اند.
وی از مهمترین فعالیت‌های هیات در ماه‌های گذشته به برگزاری و میزبانی دهمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان کشور در مرحله نیمه نهایی و نهایی اشاره کرد و افزود: در بخش بانوان ما بسیار قدرتمند عمل کرده‌ایم، اما متاسفانه در بخش آقایان اینطور نبوده‌است. به‌همین خاطر برای مسابقات پیش‌رو، اردوهای آمادگی بیشتری در بخش آقایان برگزار کردیم.
رئیس هیات کبدی استان در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت توسعه ورزش همگانی یاد آور شد: مسابقات ساحلی کبدی در پایان این هفته در پارک انتهای خیابان دانشجو برگزار خواهد شد که از جمله اقدامات توسعه ورزش همگانی است.
احمدیان افزود: در تابستان امسال ۵۰ خانم و ۳۰ آقا به فعالیت در این رشته ورزشی پرداخته‌اند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.