صحبت های خداداد را مرور کنید« پیشنهاد می‌کنم سیاه جامگان به طور کل منحل شود چون ممکن است آبروریزی بزرگتری اتفاق بیفتد و این تیم هم به سرنوشت نفت و راه آهن دچار شود.»

آخرین میخ ها بر تابوت سیاه جامگان

قدس آنلاین - سینا حسینی : باشگاه سیاه جامگان مشهد هم به فهرست تیم های در حال انحلال فوتبال ایران اضافه شد . البته داستان بی پولی سیاه جامگان اتفاق جدیدی نیست، آنها پیش از شروع لیگ دسته یک هم مدعی بودند که قصد انحلال این باشگاه فوتبال را دارند اما در دقیقه 90 با ورود یک اسپانسر ماجرای انحلال به دست فراموشی سپرده شد تا علی حنطه فعالیت خود را در این باشگاه دسته یک آغاز کند.

خرید بازیکنان جدید و معرفی کادرفنی این باشگاه شائبه انحلال سیاه جامگان را به طور کلی از بین برد. حضور خداداد عزیزی سرمربی برکنار شده سپیدرود رشت به عنوان مدیر سازمان فوتبال سیاه جامگان امیدواری هواداران این باشگاه را دو چندان کرد تا حدی که همه از شانس این تیم برای موفقیت در لیگ دسته یک سخن می گفتند. دو روز پس از ورود خداداد عزیزی به حیطه فنی سیاه جامگان مالک این باشگاه اعلام کرد تیم به صورت کامل به خداداد عزیزی و یکی از دوستانش که قصد سرمایه گذاری در این باشگاه دارد واگذار شده است . خداداد عزیزی هم به واسطه قول شهردار مشهد این موضوع را تائید و عنوان کرد از این پس همه امور سیاه جامگان زیر نظر او شکل خواهد گرفت. 

اما مصاحبه شنبه شب خداداد عزیزی بحران را دوباره در این باشگاه زنده کرد. خداداد عزیزی با انجام مصاحبه ای آتشین اعلام کرد این باشگاه بدهی های انباشت شده فراوانی دارد و سرمایه گذار مورد نظر او قادر به پرداخت این بدهی ها نیست. از سویی دیگر شهرداری مشهد توان پرداخت این حجم از بدهی ها را ندارد! به همین خاطر او دیگر در این باشگاه مسئولیتی نخواهد داشت و موضوع کناره گیری اش را به اطلاع مالک باشگاه رسانده است!

*بدهی سه میلیادری

پس از این اتفاق نوبت به مدیرعامل باشگاه رسید. هاشم حسینی با اشاره به این که دیگر توان فعالیت در این باشگاه را ندارد؛ رسما کناره گیری کرد تا دومین شوک به مجموعه سیاه جامگان وارد شود. دیروز اما عباسی شوکه از این استعفاها گفت :«نمی دانم چرا خداداد به یکباره تصمیم خود را تغییر داده در صورتی که ما برای واگذاری امتیاز مشکلی نداریم! اما کلا کم‌تر از ۳ میلیارد بدهی داریم. ضمن این که بخشی از این بدهی‌ها به دلار است و اگر نوسانات ارز نبود، بدهی ما کم‌تر از این ارقام هم بود. پرونده‌های ما در کمیته تعیین وضعیت مشخص است و دوستانی که دست به شایعه‌پردازی می‌زنند کاش به آنجا رجوع کنند.»

حالا سیاه جامگان مانده است و یک دنیا مشکل که معلوم نیست این مشکلات چگونه قرار است حل و فصل شود! شورای شهر و شهرداری توان پرداخت بدهی های سنگین این باشگاه را ندارند. مدیرعامل و رئیس سازمان فوتبال دیگر حاضر به همکاری با این مجموعه نیستند و سرمایه گذاری که برای خرید امتیاز تیم پیش قدم شده بود نیز دیگر تمایلی به هزینه برای این باشگاه ندارد. حالا باید منتظر ماند تا زمان اعلام رسمی انحلال .  صحبت های خداداد را مرور کنید« پیشنهاد می‌کنم سیاه جامگان به طور کل منحل شود چون ممکن است آبروریزی بزرگتری اتفاق بیفتد و این تیم هم به سرنوشت نفت و راه آهن دچار شود.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.