قدس انلاین : مالک باشگاه مشکی پوشان گفت: به عنوان مالک باشگاه سیاه جامگان اعلام می‌کنم که آماده فروش امتیاز مشکی پوشان هستم.

باشگاه مشکی پوشان در آستانه انحلال قرار دارد/آماده فروش امتیاز سیاه جامگان هستم
عباسی مالک باشگاه مشکی پوشان  گفت: در فصل جدید تیم ما به صورت یکساله و امانی به اسپانسر شخصی اجاره داده شد که با توجه به شرایط موجود و شکایات مواصله از جمله شکایت مرتبط با آقای میثاقیان بعید است بتواند تیم ساختار خود را پیدا کند.
وی افزود: آقای حسینی، عزیزی و سایر دوستان در روزهای اخیر تمام تلاش خود را برای سرپا ماندن تنها یادگار واقعی ابومسلم انجام دادند، اما تاکنون موفقیتی حاصل نشده است.
وی گفت: روز گذشته اختیار تام انتخاب سرمربی، انتخاب اسپانسری، جذب اسپانسر، و ... را به خداداد عزیزی واگذار کردم و وی اعلام کرد که آقای میرابی قرار است در بحث مسائل مالی جاری باشگاه را همراهی کنند .
مالک باشگاه ابومسلم افزود:  دریک  برنامه تلویزیونی آقای عزیزی سخن از خرید سیاه جامگان توسط آقای میرابی به میان آوردند که اکنون من به عنوان مالک باشگاه سیاه جامگان اعلام می‌کنم که آماده فروش امتیاز سیاه جامگان هستیم و از پیشنهاد آقای میرابی به واسطه آقای خداداد هم استقبال می‌کنم.

عباسی گفت:  از همه همشهریان و دل سوختگان فوتبال شهر مشهد و دیار خراسان عذرخواهم که نتوانستم در فصل جاری به دلیل مشکلات مالی و جسمانی تیمداری خود را ادامه دهم و امیدوارم سرنوشت مشکی پوشان که در این روزها تنها دلخوشی بسیاری از هواداران است، سرنوشت تلخ و پایان یافتنی نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.