مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان گفت: برای اولین بار در کشور شورای هماهنگی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک با محوریت استانداری گیلان تشکیل می‌شود.

تشکیل شورای هماهنگی فناوری ارتباطات و توسعه دولت در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ سعید زاهدی مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان اظهار داشت: با توجه به نقش فناوری در توسعه ارتباطات و بهبود وضعیت خدمات رسانی در تمامی بخش‌ها، استفاده از ابزارهای نوین یک ضرورت به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه مقوله صیانت از حقوق شهروندی و مشارکت اجتماعی با توسعه فناوری محقق می‌شود، افزود: تصمیم گیری پایدار و کیفی سازی خدمات از دیگر مزایای بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین است .

زاهدی خاطرنشان کرد: تشکیل شورای هماهنگی فناوری ارتباطات و توسعه دولت در گیلان با محوریت استانداری تلاشی در جهت تحقق عدالت اجتماعی و نزدیک شدن به رویکرد دولت الکترونیک محسوب می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان خاطرنشان کرد: در این شورا نسبت به ایجاد هرمی برای جمع آوری منابع اطلاعاتی و تجمیع داشته‌های حوزه‌های مرتبط اقدام شده است تا به یکپارچه سازی داده‌ها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.