هجدهمین کاروان پیاده انصارالحسین(ع) از یکی از مناطق حاشیه مشهد حرکت خود را به سمت کربلای معلی آغاز کرد و قرار است پس از ۷۲ روز، همزمان با اربعین حسینی وارد کربلای معلی شود.

حجت‌الاسلام رئیسی: ملت ایران در مسیر مسائل سیاسی اهل مقاومت است

به گزارش قدس آنلاین،  هجدهمین کاروان پیاده انصارالحسین(ع) از یکی از مناطق حاشیه نشین مشهد حرکت خود را به سمت کربلای معلی آغاز کرد و قرار است پس از 72 روز طی مسیر و همزمان با اربعین حسینی وارد کربلای معلی شود.

همزمان با اعزام این کاروان از مشهدمقدس به سمت کربلای معلی، مراسم ویژه‌ای برگزار شد و در آن حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی و میثم مطیعی به سخنرانی و مداحی پرداختند و سپس این کاروان پیاده عازم کربلای معلی شد.

حجت الاسلام رئیسی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: حضور در این جمع نورانی برای تجلیل از مقام کسانی است که اراده دارند برای زیارت امام حسین(ع) به کربلا مشرف شوند و سختی راه را بر جان خود بخرند.

وی افزود: این مسئله پیام مهمی دارد و آن این است که ما برای اثبات به ارادت امام حسین(ع) آماده هستیم و پیام دیگر نیز این است آماده هستیم در مسیر مسائل سیاسی و اجتماعی و جامعه سازی قرآنی اهل مقاومت باشیم و یک پیام نیز برای دشمن دارد و آن این است که جامعه‌ای که برای خطر کردن و مقصدشناسی آماده است، نمی‌توان بر آن مسلط شد.

در فیلم زیر شاهد اعزام این کاروان به سوی کربلای معلی و مصاحبه مردمی هستید:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.