دبیرخانه سـومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) جدول اجراهای این رویداد فرهنگی و هنری را منتشر کرد.

حرم امام خمینی(ره) به مکان اجراهای جشنواره نقالان علوی اضافه شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با دبیری حسین عالم‌بخش از ابتدای شهریورماه سال جاری فاصله عید قربان تا غدیرخم در تهران و چند شهر دیگر کشور برگزار می‌شود.

هفته گذشته اسامی راه‌یافتگان به سـومین جشـنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیـر با نظر و تأیید هیأت ارزشیابی و انتخاب جشنواره‌ متشکل از استاد داوود فتحعلی‌بیگی، ابوالفضل ورمزیار و مرشد محسن میرزا علی از سوی دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری  منتشر شد که در آن اسامی 29 گروه تک نفره و 2 گروه دونفره برای شرکت در مرحله نهایی این جشنواره اعلام شدند.

 دبیرخانه سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) جدول اجراهای این دوره از جشنواره را منتشر کرد که بر اساس آن صحن شمالی حرم امام خمینی(ره) با عنوان «یادگار امام» به مکان اجراهای این جشنواره اضافه شده است.

گفتنی است، سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با دبیری حسین عالم‌بخش از 1 الی 6 شهریورماه سال جاری در میدان امام حسین(ع)، صحن یادگار حرم امام خمینی(ره) و بوستان آب و آتش تهران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، آیین اختتامیه سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی)  6شهریورماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.