مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: گل آلود شدن آب شرب روستایی پس از بارندگی و یا سیل مقطعی است.

گل آلودشدن آب شرب روستایی مقطعی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی گیلان ،محبعلی رنج‌ور در پی انتشار اخبار آلوده بودن آب در روستاهای استان گفت:ارتقای کیفیت آب شرب روستاها یکی از اهداف مهم شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان است و اقدامات خوبی برای تحقق این امر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر شبکه آب ممکن است، شکستگی وجود داشته باشد و این مشکلات قابل حال است،افزود: گل‌آلود شدن آب شرب روستا بعد از بارندگی و یا سیل به صورت مقطعی است و همواره همکاران ما بلافاصله پس از بارندگی از این واقعه جلوگیری می کنند.

رنج‌ور با اشاره به اینکه موضوع آلودگی نیست و آب این مناطق پس از بارندگی گل آلود شده است، ادامه داد: از آنجاییکه برخی از پروژه‌های خدمات آب روستایی به صورت ثقلی و چشمه‌ای است، گل آلودشدن آب پس از بارندگی یا سیل مشاهده می‌شود که بلافاصله کارشناسان شهرستانها برای رفع این مشکل اعزام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، تصریح کرد: رانش زمین هم گاهی موجب گل آلود شدن آب شرب برخی از روستاها می‌شود.

وی با بیان اینکه نوشیدن آب سالم حق مردم روستاهای گیلان است، گفت: مراکز بهداشت روستاها همواره، سلامت آب را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل به اداره آب و فاضلاب آن روستا گزارش می‌دهند.

رنج ور خاطرنشان‌کرد: ما همواره برای ارائه خدمات آب به روستاییان در صددیم الزامات استاندارد رعایت شود و برای تحقق این امر، پایش آب شرب روستاییان به طور مستمر در آزمایشگاه‌ها در حال انجام است.

وی افزود: میزان استاندارد آب و هر کالای دیگر سقف ندارد اما هدف ما این است حتماً حداقل استانداردها را در ارائه خدمات آب روستایی به روستاییان رعایت کنیم.           

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.