فرزان عاشورزاده نماینده 58- کیلوگرم تیم ملی تکواندو مردان با شکست نماینده ویتنام مدال برنز خود را قطعی کرد.

مدال برنز عاشورزاده قطعی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، دومین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در حالی از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است که امروز(دوشنبه) فرزان عاشورزاده هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان کارش را در بازی‌های آسیایی جاکارتا با پیروزی آغاز کرد. فرزان تنها نماینده از تیم ملی مردان در مسابقات امروز است. او در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد و در دور بعدی به مصاف "سوناتف" از تاجیکستان رفت. عاشورزاده این دیدار را با نتیجه 26 بر 3 به سود خود به پایان برد و راهی دور بعد مسابقات شد. فرزان عاشورزاده در ادامه  13 بر 6 کواک هونگ وُ از (ویتنام) را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

ملیکا میرحسینی بانوی هوگوپوش ایران در وزن 67- کیلوگرم در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.او که با پیروزی بر نماینده ویتنام در گام نخست به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود، در این مرحله به مصاف جولیانا الصادق از اردن رفت و این بازی را با نتیجه 21 بر 5 به حریف اردنی‌اش واگذار کرد. میرحسینی پس از مصدومیت کیمیا علیزاده با تصمیم مسئولان فدراسیون جایگیزین علیزاده شد و راهی بازی‌های آسیایی اندونزی شد.

الهه شیدایی  نماینده وزن 53- کیلوگرم کیلوگرم تیم ملی بانوان در مرحله یک چهارم شکست خود و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. این دیدار با نتیجه 3  بر 11 به سود فریزا الدانگوروا از قزاقستان به پایان رسید.

منبع: کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.