رئیس پلیس آگاهی استان البرز از کشف یک هزار و۵۰۰ کارتن تنباکو و ۲۸ بشکه تنباکوی فله‌ای در فردیس خبر داد.

کشف یک انبار تنباکو در فردیس/باند «مخی» در چنگ پلیس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ جواد صفایی امروز دوشنبه در نشستی خبری که در اداره پلیس آگاهی استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه مبارزه با کالای قاچاق یکی ازاهداف پلیس است، گفت: دراین راستا محل دپوی انبار تنباکو درفردیس شناسایی شد.

وی افزود: در این انبارهزار ۵۰۰ کارتن تنباکو و ۲۸ بشکه تنباکوی فله‌ای کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه این کالاها قاچاق و غیر مجاز بود، گفت: ارزش این کالاها حدود ۳ میلیارد ریال است.

سرهنگ صفایی همچنین از دستگیری یک باند دو نفره که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و زدن نقاب بر چهره اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کردند، خبر داد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران مخفیگاه سارقان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند .

سرهنگ صفایی در تشریح این خبر گفت: متهمان دارای ۵۰ فقره سابقه سرقت بودند و به تازگی از زندان آزاد شده بودند.

وی افزود: این متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود در ۲۰ مورد سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه در بازه‌ای از زمان سرقت به عنف در کرج افزایش پیدا کرده بود، گفت: برهمین اساس کارآگاهان پلیس آگاهی با جدیت پیگیری این پرونده‌ها را در دستور کار قراردادند و باند سارقان موبایل و گردنبند قاپ را که در شهرستان کرج و فردیس در ساعت‌های آغازین شب تا بامداد اقدام به سرقت به عنف عابران می‌کردند، شناسایی کردند.

صفایی با اشاره به اینکه لقب این باند «مخی» بود، گفت: سن سارقان در حدود ۲۶ تا ۲۸ سال بود و به علت جرم۵۰ فقره سرقت در زندان به سر می‌بردند و در ابتدای سال جاری با قید وثیقه آزاد شده بودند و بعد از آزادی مجدداً مرتکب جرم شدند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش از شناسایی سارقی که با خودروی پراید اقدام به چند فقره سرقت کرده بود اشاره کرد و گفت: خودرو به نام یک خانم و دراختیار برادرش بود و وی اقدام به سرقت می‌کرد که تاکنون ۲۰ شاکی شناسایی شده‌اند و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.