«پرویز هادی» آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران با شکست حریف نامدار ازبکستانی خود به فینال این وزن در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا راه یافت.

هادی در آستانه صید سومین طلای کاروان ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین،مسابقات وزن های 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی های آسیایی روز گذشته برگزار شد و مبارزه های وزن 125 کیلوگرم نیز امروز (دوشنبه) از ساعت 10:30 به وقت ایران در سالن مرکزی جاکارتا پایتخت اندونزی آغاز شد.

هادی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و دارنده بازوبند پهلوانی کشور در نخستین مبارزه خود موفق شد، «سومیت» از هند را با امتیاز عالی 10 بر صفر از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.
وی در این مرحله نیز با نتیجه 10 بر صفر «اولگ بولتین» از قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

آزادکار تبریزی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی نیز با ارایه کشتی جسورانه حریف سرسخت، نامدار و روسی الاصل ازبکستان یعنی «داوید مودزمانشویلی» دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا را با نتیجه 11 بر 8 شکست داد و به فینال راه یافت.هادی در دیدار فینال «ژیویی دنگ» دارنده مدال برنز آسیا از چین را پیش رو خواهد داشت.

روز گذشته «حسن یزدانی» و «علیرضا کریمی» آزادکاران وزن های 86 و 97 کیلوگرم موفق به کسب 2 مدال طلا شدند و «رضا اطری» در وزن 57 کیلوگرم مدال برنز گرفت.

منبع : وزارت ورزش

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.