قدس انلاین : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد گفت: برگزاری موسیقی پاپ صحنه ای مسیح و آرش از برادران عدل پرور در این شهر بخاطر آماده نشدن مکان اجرا به زمانی دیگر موکول شد.

کنسرت موسیقی تایباد به زمان دیگری موکول شد

حامد قربانی روز دوشنبه  افزود: این برنامه هنری قرار بود امروز در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور تایباد اجرا شود لذا بلیتهای آن هم چند روز پیش به صورت اینترنتی به فروش رفته بود.

وی ادامه داد: این کنسرت موسیقی برای روز 29 مرداد ماه درخواست صدور مجوز کرده بود که از سوی دستگاههای متولی خراسان رضوی و شهرستان تایباد مورد قبول قرار گرفت اما به دلیل مشکلات پیش آمده و به پیشنهاد موسسه اجرای آن تاریخ برگزاری به زمانی دیگر موکول شد که اعلام خواهد شد.
معاون فرماندار تایباد گفت: آماده نشدن مکان و ظرفیت پایین محل برگزاری سالن نسبت به حضور علاقه مندان سبب تصمیم به تغییر زمان و مکان این برنامه شد لذا هیچگونه مشکلی در روند صدور مجوزهای اجرای این کنسرت از سوی دستگاههای اجرایی وجود نداشته است.
عباس برزو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد هم به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فروش اینترنتی بلیت به علاقمندان، شرکت متولی برگزاری کنسرت موسیقی در حال راه اندازی سایتی در این باره است تا ظرف 72 ساعت بعد از راه اندازی آن هزینه خرید بلیت را به حساب خریداران برگشت دهد.
مرکز شهرستان مرزی تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.