حجت الاسلام حسینی در گفتوگو با آستان نیوز، با اشاره به اجرای طرح نورالهدی توسط معاونت تبیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: طرح نورالهدی در راستای تدوین نظام جامع آموزشهای فرهنگی و ارتقای باورهای دینی و با رویکرد تربیت محور و تربیت نیروی انسانی متعهد مبتنی بر سیره و روش ائمه اطهار(ع) در آستان قدس رضوی راه اندازی شده است و در مناسبتهای ویژه محصولات فرهنگی متنوعی را برای مخاطبان این سامانه ارسال میکند.
وی افزود: در سالروز شهادت امام پنجم(ع) علاوه بر بهرهمندی ۴ هزار مخاطب نورالهدی از خبرنامه الکترونیکی ویژه شهادت این امام همام، بیش از ۵ هزار عضو کانالهای اجتماعی نورالهدی نیز این محصول فرهنگی را مشاهده کردند.
حسینی گفت: خبرنامه الکترونیکی نیز یکی از محصولات فرهنگی سامانه نورالهدی حرم مطهر رضوی است که با موضوعات گوناگون و متناسب با مناسبتها در طول سال برای مخاطبان این سامانه ارسال میشود.
وی افزود: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با توجه به اهمیت و جایگاه کتابخوانی برای تربیت نسلی پویا و ایجاد ارتباط بین زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، خبرنامه الکترونیکی را که شامل داستانهای کوتاه، پویانمایی، بازی، فایل تصویری و شعر با موضوعات سیره رضوی است را در مناسبتهای خاص به ایمیل مخاطبان شبکه نورالهدی ارسال میکند.
یادآور میشود، علاقهمندان به عضویت در سامانه مخاطبان نورالهدی میتوانند به سایت razavi.aqr.ir مراجعه و با تکمیل نمودن فرم از مزایای عضویت در این سامانه فرهنگی استفاده کنند.
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 615668
قدس آنلاین:معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت باقرالعلوم(ع)، ۴ هزار نفر از مخاطبان «نورالهدی» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از خبرنامه الکترونیکی ویژه شهادت این امام همام بهرهمند شدند.
نظر شما