سرخیو بوسکتس و بارسلونا برای عقد قراردادی جدید که به موجب آن حقوق این هافبک اسپانیایی افزایش پیدا خواهد کرد، به توافق رسیدند.

بوسکتس به دومین بازیکن پردرآمد بارسلونا تبدیل شد

به گزارش قدس آنلاین، بوسکتس ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و به همین دلیل تمدید قرارداد او در فهرست اقدامات اورژانسی که باشگاه خودش را ملزم به انجام آنها بداند قرار نداشت،  اما با این وجود مسئولان باشگاه بارسلونا کاپیتان دوم خود را شایسته دریافت حقوقی بالاتر دانسته‌اند.مذاکرات برای افزایش حقوق بوسکتس در پایان فصل گذشته آغاز شد و در روزهای اخیر هم توافق قطعی میان طرفین حاصل شد.در قرارداد جدیدی که بارسلونا با بوسکتس خواهد بست مدت قرارداد فعلی او تمدید نخواهد شد بلکه صرفاً حقوق او افزایش پیدا می‌کند.

قرارداد فعلی بوسکتس با بارسلونا تا پایان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ اعتبار دارد اگرچه باشگاه بارسلونا در صورت تمایل می‌تواند این قرارداد را برای دو سال دیگر تمدید کند. همچنین غرامت فسخ قرارداد بوسکتس تغییر نمی‌کند و در ۲۰۰ میلیون یورو باقی می‌ماند که این رقم با توجه هزینه‌ای که بارسلونا برای خرید هافبک‌های ضعیف‌تر در یکی دو فصل اخیر انجام داده و ۵۰۰ میلیون یورویی که به عنوان غرامت فسخ قرارداد سرخی روبرتو در نظر گرفته، ناچیز به نظر می‌رسد.

ظاهراً کاتالان‌ها بر این باور هستند که بوسکتس هرگز به آنها برای آزاد گذاشتن او جهت ترک بارسلونا فشار نخواهد آورد به خصوص که با افزایش حقوقش او به دومین بازیکن پردرآمد تیم پس از لیونل مسی تبدیل می‌شود.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.