فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : آزادگان دارای مقام و شان بالایی در کشور هستند؛ آنها خانواده را برای دفاع از مرز و بوم رها کردند و رشادت آنها علاوه بر اجر معنوی و اخروی در حافظه ملت ما ثبت و ضبط شده است .

رشادت آزادگان در حافظه ملت ثبت شده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در دیدار با ناصرثریایی جانباز و آزاده دفاع مقدس گفت: آزادگان در دوران اسارت سختیهای بسیاری را تحمل کرده اند، اما پس از سال‌های سخت اسارت امروز در ایران اسلامی جایگاه رفیعی دارند و نظام هیچگاه رشادت‌های سربازان خود را در دفاع از اسلام و قرآن و مرزهای این سرزمین فراموش نخواهد کرد.

حجت السلام حکمتی پور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز در این مراسم گفت:در قرآن دعوت به استقامت و صبوری در برابر مشکلات و امید به آینده شده است و کسی در دورنمای سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران پیش بینی حوادث را نمی‌کرد که روزی ملت آزادگان را در آغوش بگیرند، اینان نماد اعتقاد عمیق  به قرآن و سند افتخار نظام هستند، زیرا صبور بودند و استقامت کردند.

گفتنی است ناصر ثریایی جانباز ٥٠ درصد است و در عملیات بیت المقدس در سال٦١ قبل از آزادسازی خرمشهر به اسارت نیروهای بعث در آمد و در تاریخ٢٩ مرداد ٦٩ به کشور بازگشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.