رییس هیأت بسکتبال استان البرز با بیان اینکه جای این استان در لیگ‌های کشوری خالی بوده است، گفت: حضور در لیگ برتر کشور را به عنوان یکی از اهداف خود برای سال‌های آینده برنامه ریزی کرده ایم.

حضوردر لیگ برتر را هدف گذاری کرده‌ایم/برنامه ویژه‌ای برای استعدادیابی بسکتبال داریم

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بسکتبال البرز ظرفیت‌های بالایی دارد وقطعاً حضور در لیگ کشور برای این استان رقم خواهد خورد.

وی از راه اندازی لیگ رده امید در استان خبرداد و گفت: این خلأ موجب مهاجرت بازیکنان البرزی به تهران و کناره‌گیری برخی جوانان از بسکتبال شده بود که خوشبختانه با این اقدام تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه سالن بسکتبال آیت الله طالقانی کرج به عنوان خانه بسکتبال استان فعالیت خواهد کرد، گفت: این سالن در اختیار هیأت استان است و کلاس‌های آموزشی و اردوی تیم‌های منتخب استان به شکل منظم در آن برگزار می‌شود.

وی از کسب عنوان نایب قهرمانی دو تیم استان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: تیم نوجوانان پسر و جوانان دختر اخیر به عنوان دوم کشور رسیده اند وامید می رود سایر تیم های استان نیز عناوین برتر کشور را به دست آوردند.

رییس هیئت بسکتبال استان البرز از شکل گیری کمیته‌های استعدادیابی و مینی بسکتبال خبرداد و گفت: با توجه به برنامه‌های ویژه‌ای که برای استعدادیابی داریم این دو کمیته در تعامل با هم تلاش خواهند کرد زمینه شناسایی و معرفی بازیکنان مستعد را فراهم کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.