این برای اولین بار نیست در اردوی استقلال شاهد جنجال‌هایی از این دست میان گلرهای هم‌سطح و مدعی هستیم، جنجال‌هایی که انتظار می‌رفت این بار از سوی باشگاه با مدیریت خوبی مواجه شود، اما نشد تا سیدحسین حسینی که بسیاری او را استعدادی بزرگ در دروازه می‌دانند این‌گونه وارد حاشیه شود.

جنجال‌های مجدد میان گلرهای هم‌سطح و مدعی استقلال

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یک سال بعد از جنجال‌هایی که در زمان علیرضا منصوریان به راه انداخت و تا آستانه اخراج از استقلال پیش رفت این بار هم سیدحسین حسینی در میان تعجب همگان همان رفتارها را با وینفرد شفر انجام داد تا در حاشیه رویارویی با پارس جنوبی اعتراض‌های دروازه‌بان جوان و رکوردشکن آبی‌ها به جنجالی بزرگ تبدیل شده و شکست این تیم در جم را تحت‌الشعاع خود قرار دهد. حسینی که فصل قبل، بعد از آن جنجال‌ها در سفر تیم به سیرجان برای رویارویی با گل‌گهر در جام‌حذفی به یکباره به مرد اول استقلال درون دروازه تبدیل شد و توانست رکورد کلین‌شیت و گل نخوردن در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران را به نام خود ثبت کند، در روزهای پایانی فصل به بهانه حضور رحمتی در فینال حذفی، بازی‌های مهمی را نیمکت‌نشین شد تا همین اتفاق مانع انتخاب او در جمع نفرات اصلی تیم ملی برای حضور در جام جهانی شود، شوکی بزرگ که حالا با ادامه روند نیمکت‌نشینی‌ها ممکن است فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا را نیز از این گلر مستعد بگیرد.
بن‌بست در تمدید قرارداد
اعتراضاتی که سیدحسین در بازی با پارس جنوبی نشان داد تنها به نیمکت‌نشینی او برنمی‌گشت، چون بنا به گفته نزدیکان باشگاه این بازیکن در طول هفته گذشته روزهای پرتنشی با مسئولان باشگاه پیرامون مسئله تمدید قراردادش داشت. گفته می‌شود باشگاه استقلال که نگران از دست دادن این بازیکن در پایان فصل بود بنا به وعده‌ای که به او برای تمدید قرارداد طولانی مدت با شرایط مالی مناسب داده بود از چند روز قبل از بازی با پارس جنوبی مذاکرات را آغاز کرد، اما بسته پیشنهادی به حسینی برای تمدید قرارداد به هیچ عنوان انتظارات او را برآورده نکرد تا جایی که کار به درگیری‌های لفظی میان مدیربرنامه این بازیکن و برخی مسئولان و معاونان باشگاه کشیده شد. رقم پیشنهادی به گلر استقلال برای تمدید قرارداد سه ساله دلیل اصلی اختلافات طرفین بود، چون حسینی و مدیربرنامه اش اعتقاد داشتند باشگاه با این بسته به هیچ عنوان شأن و منزلت او را حفظ نکرده است.
از جام جهانی روسیه تا جام ملت‌های آسیا
با وجود اینکه برخی منابع از قول مدیرعامل و معاون ورزشی سابق باشگاه برای فیکس بودن سیدحسین حسینی در لیگ هجدهم و دلخوری او از عملی نشدن این قول به عنوان دلیل اصلی اعتراضات گلر شیرازی نام بردند، اما گفته می‌شود سیدحسین در نشستی که در بازگشت از شیراز با وینفرد شفر و مسئولان باشگاه داشت نه تنها هیچ تأکیدی روی فیکس بودن نداشت بلکه بیشتر دلخوری خود را به غیبتش در جام جهانی به خاطر نیمکت‌نشینی در بازی‌های پایانی فصل گذشته و احتمال تکرار این اتفاق در جام ملت‌های آسیا ربط داد و مدعی شد در این راه احتیاج به حمایت بیشتر از سوی باشگاه و همین‌طور وینفرد شفر داشت، اما این حمایت صورت نگرفت در حالی که او می‌توانست نماینده شایسته‌ای از استقلال در جام جهانی باشد.
غیبت در اردوی آتی تیم ملی
برخلاف چند استقلالی که از سوی فدراسیون فوتبال با تماس‌هایی برای حضور در اردوی آتی تیم ملی بعد از هفته ششم لیگ برتر روبه‌رو شدند، سیدحسین هیچ تماسی در این خصوص نداشته تا غیبت او در اردو و فهرست مدعوین تیم ملی از سوی کی‌روش بیشتر او را عصبی کند. اتفاقی که با توجه به غیبت او در بازی‌های آسیایی و جدال حساس با السد بیشتر از همیشه شانس این بازیکن برای همراهی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را کم خواهد کرد از همین‌رو گلر استقلال که امیدوار بود در مقابل پارس جنوبی به میدان برود به یکباره از کوره در رفت و...
نگذارید پیراهن تیم ملی را از دست بدهم
این روزها اوضاع برای گلر جوان و رکوردشکن فوتبال ایران چندان مساعد نیست به خصوص که طرفداران استقلال هم در صفحات مجازی انتقادات فراوانی از او انجام دادند تا این بازیکن با افت شدید روحی و روانی روبه‌رو شود. سیدحسین حسینی در تابستان با پیش‌بینی این وضعیت خیلی تلاش کرد تا رضایتنامه اش را برای کوچ به تیمی دیگر بگیرد، اما سنگ بزرگ ۷ میلیارد تومانی که سران وقت باشگاه برای صدور رضایتنامه او جلوی پای مشتریان قرار دادند کار را به این جا رساند که با گذشت چهار هفته از فصل جدید این بازیکن یک دقیقه هم بازی نکند. گفته می‌شود حسینی با ابراز ناخرسندی از رفتاری که در تابستان با او شد در نشست اخیر خود با شفر و سران استقلال از آن‌ها خواسته اجازه ندهند با ادامه این وضعیت او فرصت حضور در تیم ملی و پوشیدن پیراهن ایران در جام ملت‌ها را از دست بدهد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.