رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد از ممنوعیت مبادلات نقدی میان شهروندان و پارکبانان پارکینگ‌های حاشیه‌ای سطح شهر از ابتدای شهریور ماه خبر داد.

ممنوعیت مبادلات نقدی میان شهروندان و پارکبانان الیت / اختصاص 15 درصد اعتبار هدیه برای شارژهای غیرنقدی
به گزارش قدس انلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، دریافت وجه نقدی شارژ پارک حاشیه‌ای توسط پارکبانان یکی از مشکلات عمده پارک‌های حاشیه‌ای هوشمند بوده که همین امر موجب بروز مشکلات و تنش‌هایی میان شهروندان و پارکبان‌ها شده و زیبنده شهر نیست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد ضمن اشاره به‌این موضوع، گفت: مکانیزه شدن الیت امری واجب است و این شرکت ملزم شده تا پایان سال جاری، گام‌های اساسی درراستای تحقق بخشی از این مهم بردارد.

مجتبی بهاروند با بیان اینکه حذف تبادلات مالی میان پارکبانان و شهروندان یکی از مطالباتی مردمی است؛ تصریح کرد: این طرح به‌صورت آزمایشی از ابتدای مرداد ماه در منطقه 9 شهرداری مشهد به‌اجرا درآمد که با وجود کاهش نسبی درآمدها، با موفقیت همراه بود.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده، از ابتدای شهریور ماه تبادلات نقدی میان شهروندان و پارکبانان الیت در همه پارکینگ‌های حاشیه‌ای سطح شهر ممنوع است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در تشریح سازوکار پیش‌بینی شده برای پرداخت بهای خدمات الیت از سوی شهروندان؛ اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در پارکینگ‌های غیرحاشیه‌ای و همچنین از طریق بسترهای اینترنتی نسبت به‌پرداخت های مالی خود اقدام کنند، اگر پرداخت‌ها به‌صورت غیرنقدی باشد، شهروندان از 15 درصد بهای مازاد بر مقدار شارژ شده بهره‌مند می‌شوند.

بهاروند از مردم و شهروندان مشهدی خواست تا درراستای اجرای بهتر این طرح همراهی پررنگ‌تری نسبت به‌گذشته داشته باشند و این مجموعه را درراستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.