سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هندوراس ممکن است جانشین کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران شود.

لوئیس پینتو جانشین کارلوس کی‌روش می‌شود!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در پایان ماه گذشته میلادی به پایان رسید، اما این فدراسیون در تلاش است تا قرارداد این سرمربی پرتغالی را حداقل تا پایان جام ملت‌های آسیا 2019 تمدید کنند. در حالیکه مدیران فدراسیون فوتبال نسبت به تمدید قرارداد کی‌روش اطمینان دارند، رسانه‌های مختلف در روزهای اخیر از کی‌روش به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی سرمربیگری تیم‌های ملی فوتبال کلمبیا و مکزیک یاد کرده‌اند.

سایت «futbolete» کلمبیا نیز از گزینه احتمالی جانشینی کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران رونمایی کرد. بر اساس گزارش این سایت خورخه لوئیس پینتو که سابقه هدایت تیم‌های ملی کلمبیا، کاستاریکا و هندوراس را در کارنامه‌اش دارد، گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های پاناما، ایران و کاستاریکا را پیش‌روی خود دارد و می تواند با یکی از این تیم‌ها به عرصه سرمربیگری بازگردد.  

پینتو که پس از ناکامی در رساندن تیم ملی فوتبال هندوراس به مرحله پایانی جام جهانی 2018 از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت، اعلام کرد دو پیشنهاد دریافت کرده است، یکی سرمربیگری تیم ملی پاناما و دیگری از شرق کره زمین است. رسانه‌های محلی از تیم ملی ایران به عنوان پیشنهاد شرقی وی یاده کرده‌اند و معتقدند در صورت جدایی کی‌روش، این سرمربی کلمبیایی جانشین وی خواهد شد. در کنار این دو تیم، کاستاریکا نیز گزینه پیش‌روی پینتو است.

خورخه لوئیس پینتو 65 ساله پس از کنار رفتنش از سمت سرمربیگری تیم ملی هندوراس در سال 2017 هدایت تیمی را تا به امروز برعهده نداشته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.