۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 616008

مسعود احمدی افزادی با حکم معاون سیمای رسانه ملی به مدیریت شبکه آموزش سیما رسید.

تغییر  در مدیریت شبکه آموزش سیما

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مرتضی میرباقری، معاون سیما با صدور حکمی مسعود احمدی افزادی را به سمت مدیریت شبکه آموزش منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، پیش از احمدی افزادی، حسین ساری این مسئولیت را بر عهده داشت.

مسعود احمدی افزادی پیش از این سوابق متعددی در سطوح مختلف مدیریتی رسانه را در کارنامه کاری خود داشته است. مدیریت شبکه پنج تهران، مدیریت شبکه شما، مدیریت شبکه جوان و مدیرکلی مراکز البرز، گلستان و اصفهان از جمله مدیریت‌های وی در رسانه ملی محسوب می‌شود.

مسعود احمدی افزادی همچنین با سابقه سال‌ها تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، دارای مدرک دکترای ادیان و عرفان تطبیقی بوده و بخشی از تحقیقات دوره دکترای خود را در دانشگاه هایدلبرگ آلمان گذرانده و عضو انجمن محققان علوم آلمان و عضو بنیاد حکمت اسلامی صدرا نیز بوده است.

وی همچنین دارای آثار و مقالات علمی قابل توجه و منتشرشده‌ای در زمینه‌های دین‌شناسی تطبیقی و عرفان و حوزه‌های رسانه‌ای است.

عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما در حکم انتصاب مدیر جدید شبکه آموزش نوشت:

«جناب آقای دکتر مسعود احمدی افزادی

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رسانه ملی، به موجب این حکم به سمت مدیر شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

 شبکه آموزش شبکه‌ای تخصصی در زمینه مهارت آموزی و افزایش سطح دانش عمومی و تجربی مخاطبان است که تولید، تأمین و پخش برنامه‌های مفید و مبتنی بر پژوهش و روش‌های علمی را در همه موضوعات و قالب‌های برنامه سازی (به‌جز نمایشی) منطبق بر سیاست‌ها اهداف سازمان صداوسیما بر عهده دارد.

معاون رییس سازمان صداوسیما در امور سیما از مدیر شبکه آموزش خواست، بر اساس مأموریت تعریف شده شبکه و اسناد بالادستی کشور در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی و استفاده از دانش و تجربیات کارشناسان حوزه‌های آموزشی و مهارت آموزی برای تولید و پخش برنامه‌های جذاب و اثرگذار اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.»

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.