چهارمین جلسه ستاد حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف برگزار و در آن بخش مجازی آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم راه‌اندازی شد.

رونمایی از بخش حفظ مجازی در مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن اوقاف

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، چهارمین جلسه ستاد حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه باحضور حجت‌الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در سالن جلسات این سازمان برگزار و در آن بخش مجازی آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و تفسیر رونمایی شد.

طبق این روش قرآن‌آموزان مرکز آموزش غیرحضوری حفظ قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه می‌توانند بانصب پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و بله برروی تلفن همراه خود تحت آموزش و سنجش اساتید مرکز حفظ قرآن اوقاف به صورت غیرحضوری قرار گیرند قرار گیرند.

در این جلسه حجت الاسلام حسینی رئیس مرکز امور قرآنی، حجت‌الاسلام سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، ترکی مدیرکل فناوری و روحی معاون آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و حجج اسلام قاسمی و نجفی از اساتید حفظ و همچنین آقایان امیری و صاحب هنر حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام علی قاسمی گزارشی از فعالیت‌های ستاد مرکزی حفظ قم ارائه کرد و در ادامه وضعیت راه‌اندازی سامانه حفظ قرآن کریم و راه‌کارها و تأمین منابع مالی استان‌ها در راستای طرح تربیت حافظان مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش بعدی جلسه حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مسئول آموزش مجازی و غیرحضوری حفظ قرآن گزارشی از راه‌اندازی بخش آموزش مجازی ستاد مرکزی حفظ در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و تفسیر در پلت‌فرم‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ارائه کرد.

گزارشی از وضعیت کنونی طرح 1452 حفظ قرآن کریم و عملکرد مرکز امور قرآنی و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره این طرح نیز در این جلسه محضر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف ارائه شد.

در بخش پایانی جلسه نیز حجت‌الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با قدردانی از زحمات همه همکاران و نیروها در راستای ترویج قرآن کریم، توصیه‌ها و رهنمودهایی در رابطه با توسعه فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی در کشور داشت.

در پایان این نشست بخش مجازی آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و تفسیر نیز در بخش پایانی جلسه توسط حجت‌الاسلام محمدی رونمایی شد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.