بهترین‌های چهل سال سینمای کودک‌ونوجوان پس از انقلاب در رشته‌های مختلف توسط ۱۲۰ نفر از منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب می‌شوند.

بهترین‌های چهل سال سینمای کودک انتخاب می‌شوند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با همکاری دبیرخانه سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان‌ونوجوانان در برآیند یک نظرخواهی گسترده بهترین‌های سینمای کودک‌ونوجوان را معرفی می‌کند.

جعفر گودرزی نایب رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین‌های چهل سال سینمای کودک‌ونوجوان با اعلام این خبر گفت: استقبال بسیار خوبی از این اتفاق مهم صورت گرفته است و تا به حال بیش از  ١٢٠ نویسنده سینمایی و منتقد نام آشنا و حرفه‌ای در این نظرخواهی شرکت کرده‌اند که در نوع خود قابل تأمل و حایز اهمیت است.

وی افزود: در حال حاضر و در جمع بندی های اولیه حدود ١٥ فیلم از میان بیش از ٢٠٠ فیلم کودک‌ونوجوان تولید و اکران شده در پس از انقلاب در نظرخواهی پیشتاز هستند و آرای اکثریت منتقدان را به خود اختصاص داده‌اند.

گودرزی در پایان متذکر شد: سعی‌مان این است که تا ۲ روز آینده کاندیداها را در بخش‌های مختلف معرفی کنیم و برترین‌های بخش‌های مختلف (بهترین فیلم‌های کودک‌ونوجوان، بهترین کارگردان و  بهترین فیلمنامه‌نویس و بهترین‌های بازیگری کودک و نوجوان) در اختتامیه جشنواره سی‌ویکم فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی و جوایز ارزنده‌ای از سوی جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.