مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: به‌زودی جزئیات، زمان و نحوه ثبت شماره شبای بانکی مشمولانی که تاکنون برای دریافت سود خود مراجعه نکرده‌اند، اعلام می‌شود.

جزئیات ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت اعلام می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سیدجعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، مقرر شد در راستای حفظ و صیانت از دارایی مشمولان سهام عدالت که تاکنون برای دریافت سود خود مراجعه نکرده‌اند و به منظور جلوگیری از عدم کاهش ارزش این دارایی‌ها، سازمان خصوصی سازی مجددا فراخوان‌هایی را برای دریافت شماره حساب بانکی آنها منتشر کند.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: در صورت عدم مراجعه این افراد در مدت زمان تعیین شده، پیشنهادات مختلفی برای حفظ سود بانکی این دسته از مشمولان وجود دارد که یکی از آنها می‌تواند این باشد که سود سهام عدالت آنها نزد یکی از بانک‌های دولتی با نرخ سود مناسب سپرده‌گذاری شود.

وی ادامه داد: از نظر سازمان خصوصی سازی دو فرصت قبلی برای ثبت مشمولانی که شماره شبای خود را در سامانه وارد نکرده بودند کفایت می‌کرد اما بنا بر مصوبه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تصمیم بر این شد که فرصت مجددی به مشمولان داده شود.

این مقام در ادامه گفت: به زودی جزئیات تصمیم و زمان و نحوه ثبت شماره شبای بانکی اعلام می شود.

گفتنی است، تاکنون ۷ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت علی‌رغم فراخوان‌های متعدد، شماره حساب خود را به این سازمان اعلام نکرده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.