رئیس شورای شهر مشهد در آیین بهره‌برداری همزمان از ۶ پایگاه سلامت شهر و مرکز فرماندهی و کنترل بحران گفت: راه‌اندازی پایگاه های سلامت، مصداق بارزی از رویکرد تعاملی شورای پنجم مشهد با سایر دستگاه های خدماتی شهر است.

راه‌اندازی پایگاه های سلامت، مصداق بارز رویکرد تعاملی شورای پنجم مشهداست

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری در آیین بهره‌برداری همزمان از ۶ پایگاه سلامت شهر و مرکز  فرماندهی و کنترل بحران مشهد که با حضور وزیر بهداشت، استاندار خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان شهری و استانی برگزار شد، اظهارداشت: طی هفته های اخیر شاهد حضور دو وزیر کابینه دولت برای افتتاح پروژه های شهری مشهد بوده‌ایم که این حضور ناشی از نقش برجسته پایتخت معنوی ایران اسلامی بعنوان شهری ملی و بین‌المللی و بیانگر اهتمام مدیریت شهری و دولت محترم به این شهر است.

حیدری خاطرنشان کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم مبتنی بر رویکرد تعامل و هم‌افزایی شورای پنجم و مدیریت شهری با سایر دستگاه های اجرایی شهر مشهد است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری مشهد سوله های بحران را براساس ماموریت خود در نقاط مختلف شهر آماده کرده و البته امیدواریم شرایط بحرانی و بحران را شاهد نباشیم، گفت: از سالن های مراکز مدیریت بحران برای ورزش همگانی و قهرمانی استفاده خواهدشد؛ قسمت اداری مجموعه نیز براساس ایده شهردار محترم و حمایت شورای پنجم شهر مشهد، در شرایط عادی در اختیار پایگاه سلامت قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر مشهد در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها و امکانات شهر را نباید حبس کرد و بلااستفاده گذاشت، افزود: به همین منظور مقرر شد این فضاها را در اختیار دستگاه های اجرایی خدمات‌رسان شهر قرار دهیم؛ بهره‌برداری های امروز اتفاقات بسیار میمون و مبارکی است وکه تا پایان سال شاهد افزایش این مراکز خواهیم بود.

حیدری از عزم جدی مدیریت شهری مشهد برای ارتقاء سطح ارائه خدمات به شهروندان خبرداد و گفت: در حوزه های عمرانی علی‌رغم تمامی مسائل و مشکلات موجود به لحاظ منابع مالی، شهرداری و شورای شهر مصمم به ارائه خدمت صادقانه در حوزه حمل و نقل، زیرساخت‌های شهری، خدمات اجرایی و ... هستند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود افزود: در آینده نزدیک با همراهی تمامی مدیران دولت و استان شاهد افتتاح پروژه هایی تاثیرگذار برای ارائه خدمت به مردم شهر مشهد هستیم و امیدواریم این هم‌افزایی همیشگی باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.