مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی خراسان رضوی با حضور ۱۷۰ ورزشکار در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار و قهرمانان هر رشته معرفی شدند.

پرورش اندام کاران برتر خراسان رضوی معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی بکائیان گفت: باشگاههای اوتانا، اورال ۳ و سهراب و سامان در بخش فیزیک به ترتیب نخست تا سوم شدند و در رشته بادی کلاسیک باشگاه سهراب و سامان، دانش و ورزش و باشگاه اورال ۳ به ترتیب مقامهای نخست تا سوم را بدست آوردند.

وی گفت: در رشته پرورش اندام هم باشگاه سهراب و سامان اول شد و باشگاههای اورال ۳ و باشگاه اوتانا دوم و سوم شدند.

او اظهار داشت: در بخش انفرادی و در رشته فیزیک در دسته قدی به علاوه ۱۸۱، منهای ۱۸۱، منهای ۱۷۸، منهای ۱۷۵ و منهای ۱۷۲ به ترتیب محمدمهدی مشتاقی، محمدرضا صدیقی، یونس مولایی فرد، سجاد کیانی و مصطفی فاضلی به مقام نخست دست یافتند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی افزود: در رشته بادی کلاسیک دسته قدی، بهزاد اکبری فریمانی، فرهاد صالحی، مالک مقصودی، شهاب دهقات و سید مجتبی سجادی هم در رشته بادی کلاسیک و در دسته قدی به علاوه ۱۸۰، ۱۸۰، ۱۷۵، ۱۷۱ و ۱۶۸ عنوان نخست را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه رحیم سروری، محمد اختیارآبادی و محمد جالینوس هم در اوزان به علاوه ۱۰۰ کیلوگرم، ۱۰۰ و ۹۵ کیلوگرم اول شدند گفت: سهراب عنایتی، سهراب مرادزاده، امیر خرمی، ایمان صفایی، محمد خشرو و محمدحسین حسن زاده هم در اوزان ۹۰، ۸۵، ۸۰، ۷۵، ۷۰ و ۶۵ کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی گفت: قهرمانان هر رشته با نظر کمیته فنی به مسابقات هفته آینده کشور که در تبریز برگزار می شود اعزام خواهند شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.