فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۲ عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی که با چاقو به شهروندان حمله ور می شدند خبر داد.

 دستگیری ۲ عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، سردار" قادر کریمی" در تشریح عملیات ضربتی پلیس مشهد برای دستگیری این ۲ عامل اخلال در نظم و امنیت مناطق حاشیه ای شهر مشهد گفت: از چندی قبل گزارش هایی مبنی بر اوباشی گری و شرارت های افرادی شرور در محدوده شهرک مهرگان مشهد به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: با توجه به خواسته و مطالبه به حق شهروندان در برخورد قاطعانه با عاملان اخلال در احساس آرامش و امنیت عمومی، دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد صادر و تیم های سرکلانتری دوم پلیس برای پی گیری سریع موضوع وارد عمل شدند.
سردار کریمی گفت: در حالی که تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه داشت دو تن از عاملان این اقدام های شرورانه در حالی که حالت عادی نداشتند به فردی در شهرک مهرکان حمله ور شده و با تهدید چاقو قصد سرقت موتورسیکلتش را داشتند.
وی گفت: در این لحظه، مالک موتورسیکلت که دچار ترس و وحشت زیادی شده بود از رهگذران تقاضای کمک کرد و یکی از شهروندان وظیفه شناس که مردی میان سال بود به کمک او شتافت اما ۲ فرد شرور با تهدید چاقو او را مورد ضرب و شتم قرار داده و گوشی تلفن همراهش را سرقت کردند و متواری شدند.
سردار کریمی گفت: با گزارش این موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰، تیم های گشتی کلانتری مهرگان با آمادگی کامل در محل حاضر و متهمان را پس از مصافتی تعقیب و گریز در داخل کال روستای مقصود آباد دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: دو متهم ۱۷ و ۲۱ ساله که تست الکل آنها نیز نشان می داد شرب خمر کرده و حالت طبیعی نداشته اند برای سیر مراحل قانونی و رسیدن به سزای اعمال شان به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان تاکید کرد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برای ارتقاء احساس امنیت، توسعه نظم و انضباط اجتماعی و مقابله جدی و قاطعانه با افرادی که بخواهند در حاشیه شهر مشهد ایجاد ناامنی و شرارت کنند اهتمام ویژه ای دارد و به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و ساکنان قانون مدار مناطق حاشیه شهر مشهد و همچنین با حمایت های دستگاه قضائی برخورد جدی با این گونه افراد به عمل می آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.