همزمان با سالروز ولادت حضرت امام علی النقی(ع)، جشن میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برنامه های جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام میلاد امام دهم شیعیان، برای زائران و مجاورانی که در این ایام برای عرض شادباش به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است. برنامه های جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم رضوی

حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود: در این مراسم معنوی، حجج اسلام و المسلمین طباطبایی، حائری‌زاده و فرحزاد از وعاظ کشوری سخنرانی می کنند.

وی گفت: سیره و شخصیت امام دهم، انسان کامل در کلام امام هادی(ع) و بیان سیره و زندگانی این امام بزرگوار از مهمترین موضوعات سخنرانان این مراسم است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: مدیحه‌سرایی، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت، قرائت زیارت جامعه کبیره، سخنرانی، بیان احکام، قرائت ادعیه و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه‌های این مراسم است. حسینی گفت: ویژه برنامه شب و شام میلاد امام دهم شیعیان از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در صحن جامع رضوی و برنامه روز میلاد نیز از ساعت ۱۰ صبح در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.