تیم فوتبال مشکی‌پوشان از سازمان لیگ درخواست کرد که با تغییر روز دیدار این تیم با اروند خرمشهر موافقت نماید.

درخواست مشکی‌پوشان از سازمان لیگ
به گزارش قدس انلاین ، در شرایطی که با کنار کشیدن اسپانسر باشگاه مشکی‌پوشان مشخص شد که این تیم راهی خرمشهر نخواهدشد و دیدار این تیم مقابل اروند این شهر برگزار نخواهدشد، آرمین رهبر، مدیر باشگاه مشکی‌پوشان از درخواست جدید این باشگاه از سازمان لیگ برای موافقت با تغییر زمان دیدار این دو تیم خبر داد.
رهبر در خصوص دلیل منتفی شدن سفر مشکی‌پوشان اظهار کرد: متاسفانه اسپانسر باشگاه ناگهان اعلام کناره‌گیری کرد و به خاطر اینکه دیر به ما اعلام کرد نتوانستیم بلیت مشهد-خرمشهر را تهیه کنیم. پیش از این قرار بود که وی هزینه سفر به خرمشهر را بپردازد اما در شرایطی که منتظر بودیم بلیت‌ها را در اختیار باشگاه قراردهد، اعلام کناره‌گیری کرد.
مدیر تیم مشکی‌پوشان تصریح کرد: بازیکنان مشکی‌پوشان با وجود سختی‌هایی که در طول هفته تحمل کرده‎بودند اما بسیار شاداب و باانرژی می‌خواستند به مصاف اروند بروند اما متاسفانه این اتفاق سبب شد تا در زمان مقرر نتوانیم در شهر میزبان حضور یابیم.
وی در خصوص درخواست این باشگاه از سازمان لیگ خاطرنشان کرد: از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردیم با برگزاری این دیدار با فاصله زمانی ۲۴ ساعت موافقت نمایند. امیدواریم با این درخواست موافقت شود.
منبع : ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.