نائب رئیس اول مجلس گفت: این آدم برداشتن‌ها و آدم گذاشتن‌ها بر اساس سلایق نتیجه‌اش این می‌شود که می‌بینیم مثلا ۶ سال یک قانون اجرا نمی‌شود البته فقط قوانین نیست، برخی وعده‌هایی از این دست است که هیچ اثری از آن‌ها دیده نمی‌شود.

دستاورد آدم برداشتن‌ و گذاشتن‌ سلیقه‌ای، عدم اجرای قانون است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، مسعود پزشکیان با اشاره به اجرایی نشدن برخی قوانین و نظارت مجلس براین موضوع گفت: نظارت ابزار نظارت می‌خواهد و هدف گذاری در این بخش باید حائز یک اصول علمی باشد.

وی افزود: هدف‌گذاری و نظارت اگر با مسئولیت هماهنگ نباشد با تغییر افراد اهداف هم فراموش خواهد شد و همچنین با تغییر سلایق راه ما هم عوض می‌شود و طبیعتا این قوانین در چرخه این تغییرات گم خواهند شد؛ هم در مجلس و هم در تغیرات دولت.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی قوانین گم شود سلایق حکمفرما خواهد شد، بیان داشت: در بعد سلایق افراد فکر می‌کنند مشغول حل مشکلات کشور هستند که خوب در ادامه می‌بینیم که مشکلات حل نمی‌شود.

وی تاکید کرد: افرادی که معتقد به قوانین هستند، قوانین را عمل می‌کنند، اما بعد از آنکه مدیریت و مجلس عوض می‌شود، افراد جدید اصلا نمی‌آیند بررسی کنند که باید قانون اجرا شود.

پزشکیان بیان داشت: متاسفانه ما در سیستم اداری خود می‌آییم یک فرد را از جایی برداشته و آن فرد را مسئول و رئیس یک جای دیگر می‌کنیم لذا این فرد قطعا به زیرساخت‌های ریاست خود آشنایی ندارد، البته این درست است که آدم خوبی و سالمی است، اما نتیجه این می‌شود که آن فرد خیلی از مقررات و قوانین را نادیده گرفته و اجرا نمی‌کند.

وی تاکید کرد: این آدم برداشتن‌ها و آدم گذاشتن‌ها بر اساس سلایق نتیجه‌اش این می‌شود که می‌بینیم مثلا ۶ سال یک قانون اجرا نمی‌شود البته فقط قوانین نیست، برخی وعده‌هایی از این دست است که هیچ اثری از آن‌ها دیده نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.