۹ فیلم از میان ۳۴ اثر ارسال شده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان راه یافتند.

راه یابی کانون پرورش فکری به المپیاد جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 34 فیلم از هنرجویان 9 تا 16 سال این مرکز را که متقاضی حضور در دومین المپیاد فیلمسازی بودند به سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان ارسال کرد که از این تعداد، 9 فیلم در این بخش پذیرفته شده اند.

براساس این گزارش فیلم های «رانندگی پر ماجرا بابا» به کارگردانی مبینا قاسمیان، «نذری» ساخته زهرا ارشدی کیا، «بز و طوطی» به کارگردانی سید کیان پاکنژاد، «گبه» ساخته طاها قدیریان، «چوب جادویی» به کارگردانی شقایق نصیری، «باور» ساخته امیررضا معلمی، «جاسوس» به کارگردانی فرزانه سادات نیر، «دلگشا» ساخته امیر مهدی قاسمی و «ماه پیشونی» به کارگردانی ساجده قاسمی به دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان راه یافتند.

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می شود. این المپیاد در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد در گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال برپا می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.