رژیم صهیونیستی قوانین حمل سلاح را تسهیل می‌کند و صدها هزار شهرک‌نشین صهیونیستی می‌توانند به زودی پروانه‌ی حمل سلاح درخواست بدهند. بهانه رژیم غاصب از این اقدام "دفاع بهتر در برابر سوء‌قصدکنندگان فلسطینی" ذکر شده است.

شهرک‌نشینان صهیونیستی مسلح می‌شوند/ هشدار در مورد افزایش سوءقصد به فلسطینیان

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین در حال حاضر ۱۴۰ هزار صهیونیست مجوز حمل سلاح شخصی دارند. شمار این صهیونیست‌ها می‌تواند در آینده به ۶۰۰ هزار تن افزایش یابد. دلیل آن این است که رژیم اشغالگر صهیونیستی قوانین مجوز حمل سلاح برای شهرک‌نشینان را تسهیل کرده است.

تا کنون در رژیم صهیونیستی صدور مجوز سلاح با محل زندگی شهرک‌نشینان در رابطه بود. آن دسته از صهیونیست‌هایی که چنین مجوزی دریافت می‌کردند که در مناطق اشغال‌شده‌ کرانه باختری زندگی یا کار می‌کردند.

«اشپیگل آنلاین» به گزارش از یک پایگاه خبری صهیونیستی نوشته است که تغییر دیگری که شامل حال شهرک‌نشینان صهیونیستی خواهد شد مربوط به کسانی است که تا کنون پروانه‌ حمل سلاح خصوصی را داشتند. آنان دیگر نباید پس از ده سال پروانه‌های خود را تمدید کنند، بلکه می‌توانند همچنان سلاح حمل کنند.

این در حالی است که منتقدان صهیونیستی رژیم، از تسهیل قوانین برای حمل سلاح انتقاد کرده‌ و نسبت به افزایش سوءقصد به فلسطینیان در داخل سرزمین‌های اشغالی هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.