رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در تمرین نمایندگان ایران در آسیا بذر تعامل بیشتر بین این فدراسیون و دوباشگاه استقلال و پرسپولیس را کاشت تا به تیم ملی کمک کند.

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در تمرینات سرخ آبی ها

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مهدی تاج روز شنبه به همراه جمعی از مسئولان فدراسیون فوتبال در اقدامی کم سابقه و در آستانه  دو بازی حساس نمایندگان فوتبال ایران مقابل باشگاههای قطری در لیگ قهرمانان آسیا در محل تمرین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال حضور یافت.

هنوز اختلافات عمیق مربیان تیم ملی و دو باشگاه محبوب پایتخت در سال گذشته به فراموشی سپرده نشده، اتفاقاتی که طبیعتا روی روابط فدراسیون فوتبال و باشگاهها نیز تاثیرگذار بود اما اقدام روز گذشته مهدی تاج از آن دست اتفاقات ارزشمند  و البته حرکات قابل تقدیری است که می تواند باز هم موجب اتحاد و همدلی در فوتبال ملی و باشگاهی ایران باشد.

نگاه ملی به نمایندگان فوتبال باشگاهی ایران در آسیا یکی از ضروری ترین نیازها به شمار می رود که علاوه بر تقویت روحیه اعضای این دو باشگاه موجب همسویی باشگاهها با فدراسیون فوتبال خواهد شد و مهدی تاج در این راستا روز گذشته قدم مهمی برداشت.

حالا این گام مهم در آستانه رقابت های آسیایی می تواند زمینه تقویت تعاملات دوجانبه در رویدادهای آتی و حتی اختلاف نظرهای احتمالی را نیز فراهم سازد. فاصله زیادی تا آغاز مسابقات جام ملت های آسیا باقی نمانده و احتمالا باز هم موضوع برگزاری اردوهای ملی و تداخل با تمرینات باشگاهی به میان می آید اما حالا رئیس فدراسیون فوتبال با یک اقدام هوشمندانه با حمایت از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت در آستانه رقابت های بین المللی گام مهمی را برداشته که می تواند به رفع اختلافات فوتبال ملی و باشگاهی در این مقطع حساس کمک کند.

طبیعتا این اتفاق در میان هواداران پرتعداد دو باشگاه سرخابی نیز تاثیرگذار است، زمانی که فدراسیون فوتبال را در کنار خود و نه در برابر خود تصور می کنند که چنین نگاه متفاوتی نیز به حمایت همه جانبه اهالی فوتبال از تیم ملی منجر خواهد شد.

اقدام تاج نشان می دهد که شاید اقداماتی اینچنینی در سال های گذشته نیز می توانست رخ بدهد و مانع از بروز بسیاری اتفاقات و چالش های بی حاصل میان فوتبال باشگاهی و ملی ایران شود. حالا که رئیس فدراسیون گام نخست را هوشمندانه برداشته شاید حضور سرمربی یا اعضای کادر فنی تیم ملی در تمرین باشگاهها و تقویت ارتباطات دوجانبه در ادامه این مسیر بتواند به چنین اختلافاتی برای همیشه پایان دهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.