استاندار خراسان رضوی گفت: هفته دولت را در این استان با شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی آغاز کرده ایم.

آغاز هفته دولت با شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی

به گزارش قدس آنلاین علیرضا رشیدیان در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت ابراز امیدواری کرد بتوان برای تحقق این شعار گام های موثری برداشت و هر چه بهتر و بیشتر خدمات شایسته ای را به  مردم استان ارایه کرد.

وی با بیان این که امسال هفته دولت با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هم مناسبت شده است  افزود: اکنون دشمنان نظام انقلاب اسلامی در صدد از بین بردن این نظام اسلامی هستند و می خواهند با ایجاد تنش و ناامیدی بین مردم این نظام اسلامی را از بین ببرند و با توطئه ما را به دام خود بیندازند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ما تاکنون توانسته ایم با اتکا به دو محور خداباوری و خود باوری موفقیت های بسیار زیادی بدست آوریم از این رو دشمنان انقلاب اسلامی با تبلیغات خود در صدد از بین بردن این دو محور مردم کشور ما هستند.

علیرضا رشیدیان گفت: با تلاش و کوشش در خراسان رضوی پیشرفت های قابل توجهی در  همه حوزه ها ایجاد شده است  و در فصل بهار امسال نرخ  درمقایسه با  نرخ بیکاری بهار پارسال 6.3 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد نشائ دادن نظام گفت: با برگشت تحریم های غیر منطقی و نابه حق آمریکا که اکنون یک آدم دیوانه به نام ترامپ ریس جمهور آن کشور است وضع اقتصادی کشور دچار تاثیر این تحریم قرار گرفته است که برای رفع این مشکلات و بی اثر کردن تحریم ها باید پیش از گذشته کار و تلاش کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: در خراسان رضوی برنامه های ویژه ای برای تامین مایحتاج ضروری مردم اجرایی و اکنون همه  کالاهای ضروری مردم استان تامین و انبار شده است.

وی گفت: برای توزیع کالای اساسی برای دهک های پایین برنامه ریزی شده است.

منبع:صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.