الدحیل در تقابل با پرسپولیس به دنبال یک رکورد تاریخی است، تا کنون تنها دو باشگاه الدحیل و اولسان کره جنوبی توانسته‌اند به رکورد ۸ پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان برسند و الدحیل به عبور از این رکورد تاریخی می‌اندیشد

کار سخت السد برابر تیم شکست ناپذیر، الدحیل به دنبال ثبت رکوردی تاریخی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در گزارش روزنامه الرایه قطر آمده است: السد در حالی مقابل استقلال قرار می‌گیرد که نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا شکستی نداشته، در مرحله گروهی مقابل العین امارات، الهلال عربستان و الریان قطر موفق بوده و در مرحله یک هشتم نهایی ذوب آهن را حذف کرده است. استقلالی‌ها همچنین ملی پوشان زیادی در ترکیب تیم ملی ایران داشتند و با بازیکنان با تجربه‌ای وارد این رقابت‌ها شده‌اند. السد برای عبور از سد استقلال که سابقه قهرمانی در رقابت‌های آسیایی را نیز داشته کار آسانی در پیش ندارد.

در ادامه این مطلب آمده است: در سوی دیگر الدحیل در تقابل با پرسپولیس به دنبال یک رکورد تاریخی است. تا کنون تنها دو باشگاه الدحیل و اولسان کره جنوبی توانسته‌اند به رکورد ۸ پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان برسند. الدحیل به عبور از این رکورد تاریخی می‌اندیشد و می‌خواهد با ثبت نهمین پیروزی پیاپی به تنها تیم تاریخ آسیا تبدل شود که در لیگ قهرمانان چنین رکوردی را به دست آورده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.