همزمان با هفته دولت 170طرح با هزینه ای بالغ بر 615 میلیارد و 760 میلیون ریال در خراسان رضوی بهره برداری شد.

بهره برداری از 170 طرح با هزینه 615 میلیارد ریال در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، این طرحها در شهرستانهای بردسکن، بجستان، کاشمر، تایباد، جوین و جغتای، قوچان، باخرز و تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

۱۸ طرح چون برق رسانی، کارگاه قالیبافی، تولید پوشاک، اقامتگاه بوم  گردی، کارگاه بسته بندی زعفران، گلخانه و باشگاه ورزشی با بیش از ۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۶ نفر، در بردسکن بهره برداری شد.

۴ طرح آسفالت معابر روستا، ساماندهی و اصلاح شبکه توزیع برق، خانه ورزش روستایی و طرح آبخیزداری با ۴ میلیاردو ۶۵۰ میلیون ریال از طرهای بهره برداری شده در بجستان در روستای آهنگ این شهرستان است.

همزمان با هفته دولت همچنین بهره برداری از ۱۶ طرح آب و برق با بیش از ۳۹ میلیارد ریال در کاشمر  آغاز شد.

نصب پست برق، احداث تقویت پست ها، احداث شبکه های فشار متوسط و ضعیف، حصارکشی و محوطه سازی دو حلقه چاه از این طرحها است؛۶ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی هم در تایباد بهره برداری شد.

این طرح ها شامل چهار طرح مقاوم سازی مسکن روستایی ویژه مددجویان بهزیستی، واحد صنفی و احداث پست هوایی با ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال هزینه است.

۱۳ طرح عمرانی با بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال نیز  در جوین و جغتای بهره برداری شد.

طرح سیلوی غلات با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن با سرمایه گذاری بخش خصوصی، ساختمان جدید اداره امورمالیاتی، دو مجموعه ورزشی، دو مجتمع آبرسانی روستایی و طرح جداسازی آب آشامیدنی و فضای سبز شهرداری از طرحهای بهره برداری شده در جغتای و آسفالت معابر شهری، نخستین مرکز خدمات پرستاری، بوستان روستایی، نمایشگاه محصولات فرهنگی و مجمع صنفی کامیونداران از این طرحها درجوین است.

۴۰ طرح جهاد کشاورزی با هزینه ۷۱ میلیارد ریال نیز در قوچان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از شش طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با ۱۵ میلیارد و ۸۸۰ در شهرستان باخرز انجام شد. سالن ورزشی روستایی وسه پارک و سردخانه روستای و دبستان خیرساز روستای استجرود از این طرحهاست.

۶۷ طرح عمرانی با ۲۳۰ میلیارد ریال نیز در تربت حیدریه بهره برداری شد.

منبع خبر:صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.