۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 616288

ترابزون در دومین بازی که از مدافع ایرانی خود در ترکیب اصلی بهره می برد در آخرین لحظات برد خارج از خانه را با تساوی عوض کرد.

سرمربی ترابزون: حسینی مدافع جوان و باهوشی است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مجید حسینی شب گذشته در دومین بازی که در ترکیب اصلی ترابزون به میدان رفته بود تا در کنار زارگو ترائوره دیگر مدافع تازه خریداری شده این باشگاه در تابستان زوج مرکزی خط دفاع را تشکیل بدهد مقابل آنکاراگوجو نمایش نسبتا خوبی داشت تا جایی که تساوی ۲-۲ در وقت های تلف شده باعث نشد تا سرمربی این تیم دست از حمایت از خریدهای جدید خود در خط دفاع بکشد و این تساوی را به گردن اشتباه محرز داور در گرفتن ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه بیاندازد.


"بوردو- ماوی ها"در شرایطی در آنکارا مقابل میزبان خود آنکاراگوجو به تساوی ۲-۲ رسیدند تا دقیقه ۹۰+۱ از حریف پیش بودند اما اشتباه داور در اعلام خطا به سود میزبان آن هم در شرایطی که مهاجم آنکارا روی بازیکن ترابزون خطا کرده بود حسابی خشم یانان کارامان را برانگیخت چون همین توپ در یک ارسال بلند و رفت برگشت های متوالی به تور دروازه ترابزون چسبید تا مجید حسینی هم از کوره در رفته به داور بازی به شدت اعتراض کند.


کارامان در کنفرانس مطبوعاتی با حمایت از نمایشی که شاگردانش در این بازی داشتند مدعی شد اشتباه داور در گرفتن خطا به سود آنکاراگوجو تنها دلیل توقف ترابزون در این بازی بود در غیر این صورت بازیکنان او با بهره بردن از استراتژی که طراحی شده بودند حق شان سه امتیاز بود و آمار بازی نیز این موضوع را اثبات می کند.


نکته جالب توجه کنفرانس مطبوعاتی سرمربی ترابزون به دفاع او از خریدهای دفاعی تیم در تابستان از جمله ملی پوش ایرانی بود. کارامان گفت:« تنها سه هفته از فصل جدید گذشته و من در دو بازی از زوج حسینی – ترائوره بهره بردم و در همین بازی ها نیز از عملکرد هر دو نفر به خصوص حسینی کاملا رضایت دارم و شک ندارم آنها نیز در کنار سایر بازیکنان تیم به هماهنگی کامل خواهند رسید. حسینی مدافعی جوان و باهوش است که در طول بازی بارها با استفاده از همین هوش توانست به خوبی ضعف های دفاعی را پوشش دهد پس باید به او زمان داد تا بهتر از این هم برای ترابزون بازی کند».


رسانه های ترکیه امروز در پوش اخبار بازی ترابزون با آنکاراگوجو هر یک از دید خود عملکرد ستاره ایرانی را آنالیز کردند اما نکته ای که وجود داشت این که در توقف دقیقه نودی ترابزونی ها و گلی که این تیم خورد هیچ رسانه ای مجید حسینی را مقصر ندانست و بیشتر هجمه ها و انتقادات متوجه داور بازی شد که با اعلام یک خطای اشتباه برای میزبان زمینه تساوی دو تیم را فراهم کرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.