معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد گفت:رونمایی از سرود گردشگری یکی از برنامه های شهریورماه شهرداری است که با موسیقی های سنتی ایران، به معرفی ظرفیت های گردشگری مشهد می پردازد.

شهریور ماه از سرود گردشگری مشهد رونمایی می شود
به گزارش قدس انلاین ، نرگس شالچیان، معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد با اشاره به اقدامی در زمینه اطلاع رسانی به زائر و گردشگر گفت: هم اکنون در حال تنظیم کتاب جامع مشهد هستیم تا هر آنچه را که زائر و گردشگر در مشهد به آن نیاز پیدا می کند، در این کتاب معرفی کرده و به رایگان در اختیار آن ها قرار دهیم.

معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد ادامه داد: برای استفاده سودمند زائر و گردشگر از مدت ماندگاری در مشهد، مسیرهای پیشنهادی را در قالب برنامه سه و چهار روزه به افراد پیشنهاد می کنیم که انواع گردشگری از جمله طبیعت، تاریخ و خرید را در خود گنجانده است.

شالچیان گفت: پلاک کوبی خانه های تاریخی با کمک میراث فرهنگی در حال انجام است و به قالب مشخصی رسیده ایم.

وی با بیان اینکه برای توسعه گردشگری توس "دبیرخانه دوازده رخ" را راه اندازی کرده ایم ، افزود: دوازده رخ، نام جنگ ایران و توران در شاهنامه و عدد ۱۲ نیز برای ما یادآور دوازده امام معصوم است.

معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد با اشاره به برنامه‌های این دبیرخانه، ادامه داد: در هر ماه یک رخ یا برنامه و رویداد را برای معرفی فضای فرهنگی اختصاص می دهیم که نشست اول این برنامه درباره مادر، زن و خانواده در شاهنامه است.
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.