معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 42 روستای زلزله زده کرمانشاه (22 روستا در ثلاث باباجانی، 8 روستا در شهرستان جوانرود و 12 روستا در شهرستان سرپل ذهاب) از سوی ارزیابان هلال احمر ارزیابی شده اند.

42 روستای زلزله زده کرمانشاه ارزیابی شدند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، شاهین فتحی درباره وقوع زمین لرزه 5.9 ریشتری در تازه آباد استان کرمانشاه، اظهار داشت: 21 تیم ارزیاب به همراه 40 نیروی عملیاتی به مناطق متاثر از زمین لرزه اعزام شده اند. همچنین 18 دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودروی نجات برای کمک به هموطنان آسیب دیده به منطقه اعزام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون این زمین لرزه منجر به فوت 2 نفر (یک مرد 70 ساله در شهرستان ثلاث باباجانی و یک زن باردار به همراه جنین هشت ماهه در اسلام آباد غرب) در اثر حمله قلبی و مصدومیت 241 نفر در ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر، پاوه، کوزران، کرمانشاه و کامیاران شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر عنوان کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در استان های لرستان، ایلام و کردستان در حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت اعلام نیاز استان کرمانشاه، برای امدادرسانی به هموطنان به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.