سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برای پیروزی برابر حریف قطری همه باید بجنگیم گفت: با حمایتی که هواداران از تیم ما خواهند داشت برابر السد به پیروزی خواهیم رسید.

شفر: با حمایت هواداران مقابل السد به پیروزی خواهیم رسید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی فردا (دوشنبه) استقلال تهران و السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ قهرمانان یک مسابقه فوتبالی بسیار بزرگ است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: تمام اعضای تیم با احساس خوب و مثبت برای بازی فردا آماده هستند. برخی ها بودند که در گذشته فکر می کردند ما امروز اینجا نباشیم که درباره حضور در نیمه نهایی صحبت کنیم. اما حالا ما اینجاییم!

وی درباره شرایط السد قطر اظهار داشت: این تیم با تیمی که مقابل پرسپولیس بازی کرد فرق دارد. السد چند بازیکن عالی از اسپانیا، امریکای جنوبی و کره گرفته است. اما باید بگویم مهم این است که ما با حضور هوادارانمان اینجا هستیم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت درباره وضعیت استقلال تصریح کرد: پنج بازیکن قدیمی و لیدر تیم رفتند و پنج بازیکن جدید آمده اند. هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم. اما مهم این است که فردا هواداران به ورزشگاه بیایند. خیلی مهم است که تماشاگران مثل بازی با الریان و العین به ورزشگاه بیایند. باید نتیجه خوبی را کسب کنیم تا در بازی برگشت هم خیالمان تا حدودی راحت شود. تمام تیم خوشحالند و می گویند فردا روز بازی ما خواهد بود.

وینفرد شفر خاطرنشان کرد: ما در بازی برگشت کار بسیار سختی داریم. چونکه در آن بازی دو روز با فیفا دی فاصله داریم و چهار روز بعد هم باید بازی سخت در لیگ داشته باشیم. این موضوعی است که نمی توانیم با آن کنار بیاییم. این در حالی است که السد یک هفته وقت دارد خودش را آماده کند. امروز آخرین تمرین ما خواهد بود. اما مهم برایمان فرداست که هوادار بیایند. برای کسب نتیجه خوب در بازی فردا باید همگی بجنگیم تا به برد برسیم. من برای فردا کاملا اعتماد به نفس دارم که ببریم.

شفر در پاسخ به سوال خبرنگاری که عدم موفقیت استقلال در گلزنی را به دلیل استفاده از تنها یک مهاجم نمی داند تصریح کرد: ما با یک مهاجم بازی نمی کنیم. با دو یا سه مهاجم بازی می کنیم. زمانیکه ما توپ داریم هر دو بازیکن ما از چپ و راست باید به زمین حریف اضافه شوند. شانس های زیادی در بازی های داخلی اخیرمان مقابل پارس جنوبی و فولاد داشتیم.

وی افزود: آنچه نیاز داریم این است که از موقعیت هایمان استفاده کنیم. ضمن اینکه هافبک های تهاجمی ما باید برای گل زدن اضافه شوند. در بازی قبلی مان با فولاد که دفاع آنها پرتعداد بود باید سانترهای بیشتری را ارسال می کردیم تا تهدید بیشتری برای آنها ایجاد کنیم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت در پاسخ به سوال عجیب یک خبرنگار که به نظرتان قیمت بلیت بازی های استقلال کمی گران نیست اظهار داشت: من نمی دانم قیمت بلیت چقدر است. من سرمربی تیم هستم و اگر پست مدیریتی بگیرم این موضوع را بررسی می کنم. اما مهم این است که ما بتوانیم بیشترین هوادار را در بازی مهم فردا در ورزشگاه داشته باشیم. چون برای آنها می تواند اتمسفر وحشتناکی را ایجاد کند.

شفر در پایان در خصوص اینکه آیا علی کریمی در نبود امید ابراهیمی می تواند مقابل بازیکنانی همچون ژاوی و گابی بازی کند خاطرنشان کرد: باید بگویم علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان آسیاست. نه تنها او بلکه تمام بازیکنان جدید تیم باید خودشان را با شرایط تیم وفق بدهند. او بازیکنی با پتانسیل بالاست که می تواند تیم را در مسیر درست برای موفقیت قرار دهد. دلیل موفقیت استقلال در فصل گذشته نظم تیمی و همدلی بود. حالا هم بازیکنان جدید باید تلاش کنند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.