پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به جدایی ساناک از کادر فنی آبی پوشان تهرانی گفت: امیدوارم فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال اضافه شود چون در این مقطع بهترین گزینه است.

نوری: امیدوارم فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال اضافه شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوری در خصوص توقف خانگی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: در مجموع بازی خوب و زیبایی از آبی پوشان شاهد نبودیم. ترکیب قدری غریب بود و تعویض‌ها هم خیلی حساب شده نبود. اگر غیر از این بود شاهد بازی روان و زیبایی از تیم بودیم.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: شفر باید در بازی مقابل السد از تکرار اشتباهات بازی فولاد پرهیز کند و به آماده ترین‌ها بدون توجه به نام‌ها بازی بدهد. ما هنوز از خارجی‌های استقلال چیز خاصی ندیدیم و آنها در حد بازیکنان معمولی هستند. طارق همام نسبت به دو نفر دیگر قدری بهتر است اما او هم در مجموع تا به حال چیز خاصی از خود نشان نداده است.

مدافع پیشین آبی پوشان با اشاره به قطعی شدن جدایی ساناک از کادر فنی بیان داشت: جیری ساناک فصل گذشته کمک شایانی به شفر کرد و نقش او در موفقیت‌های استقلال غیر قابل کتمان بود. به شخصه امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد و سلامتی کامل را برای خودش و خانواده اش آرزو می‌کنم. اما شفر باید به فکر یک جانشین خوب برای ساناک باشد تا در کادر فنی خیلی دست تنها نباشد.

نوری در ادامه اضافه کرد: به اعتقاد من بهترین گزینه در این مقطع برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال فرهاد مجیدی است. او دوره‌های مربیگری را هم طی کرده و مدارکش را هم اخذ کرده و حضورش در کادر فنی می تواند کمک شایانی به این تیم بکند.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل السد در روز دوشنبه بیان داشت: این بازی می‌تواند حساس ترین بازی سالهای اخیر آبی پوشان باشد. راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا اتفاق کوچکی نیست و شفر نباید هیچ شانسی را برای این منظور نادیده بگیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.