سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت:ما نیامده ایم که ببازیم، البته ۶ هفته بیشتر فرصت آماده سازی برای این مسابقه نداشتیم.

فریرا: جو استادیوم در بازی فردا خوب و هیجان انگیز است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اسوالدو فریرا سرمربی تیم فوتبال السد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت:در ابتدا به تیم ملی ایران تبریک می گویم چون بازی های تیم ایران در جام جهانی هیجان انگیز بود.

وی افزود: ما نیامده ایم که ببازیم، البته ۶ هفته بیشتر  فرصت آماده سازی برای این مسابقه نداشتیم، آماده یم که بازی خوبی در پیش داشته باشیم.

سرمربی تیم السد قطر در ادامه تاکید کرد: جو و اتمسفر استادیوم در بازی فردا خوب و هیجان انگیز است و دوست داریم در این شرایط خودمان را نشان بدهیم.

وی در خصوص اینکه تیمش فصل را خوب آغاز کرد ولی در آخرین بازی لیگ این کشور به تساوی رسید و آیا السد در آستانه بازی با استقلال افت کرده است گفت:نمی شود از الان گفت در هر بازی چند گل می زنیم، ما در آخرین بازی به تساوی رسیدیم، بازی های آسیایی با بازی های لیگ قطر فرق دارد، ما هیجان داریم که در مقابل تماشاگران ایرانی با این جو بازی می کنیم چون استادیوم های قطر بسیار کوچک و با تماشاگران کمتری هستند ولی در اینجا قطعا تماشاگران برای بازیکنان انگیزه ایجاد می کنند.

فریرا در خصوص اینکه تیمش ۲ فصل پیش با استقلال با شرایطی متفاوت بازی کرد چون استقلال  در این فصل لیگ را خوب آغاز نکرده و از طرفی السد فصل را خوب آغاز کرده است گفت و در خصوص اینکه دیدگاهش نسبت به مسابقه فردا با این شرایط چیست گفت: همانطور که استقلال نسبت به ۲ سال قبل عوض شده ما هم عوض شده ایم، استقلال کاملا زیر و رو شده و ما نمی توانیم روی این موضوع حساب کنیم و باید خودمان را نشان بدهیم.

وی تاکید کرد: ۵ هفته برای مسابقات آسیایی یا لیگ اصلا کافی نیست، ما فرصت زیادی نداشتیم که تیممان را آماده کنیم، فقط ۵۰ درصد آماده هستیم ولی استقلال هم شرایط خودش را دارد و مطمئنا برای بازی فردا با برنامه وارد زمین خواهد شد.

در این لحظه میکروفون مقابل سرمربی السد به زمین افتاد که فریرا آن را گرفت و با خنده گفت: من قوی هستم!

فریرا افزود:برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم داوران هم روز خوبی داشته باشند.امیدوارم تماشاگران بازی خوبی ببینند و مطمئنا بازیکنان السد باید بهترین بازی خود را نشان بدهند و من دوست دارم بازی فردا به خوبی و خوشی تمام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.