فرماندار شهرستان جوین گفت: به خاطر نامطلوب بودن وضعیت راههای موصلاتی شهری و روستایی وبین شهری از مردم شریف شهرستان جوین عذر خواهی می کنم.

عذر خواهی فرماندار بخاطر نامطلوب بودن راههای جوین

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین،  فرماندار شهرستان در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولیت ادارات و جمعی از معتمدین در محل سالن اجتماعات شدای دولت فرمانداری تشکیل شده بود،   از مردم شریف شهرستان جوین بابت راه های مواصلاتی نا مناسب شهری و روستایی و بین شهری عذر خواهی کرد.  
حسین جمشیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و با هنر گفت: محورهای پر ترافیک مواصلاتی شهرستان جوین حوادث ناگواری را به همراه دارد، که از این بابت ما شرمنده مردم شهرستان جوین هستیم و با پیگیری های مستمر تلاش می کنیم راه حلی برای حل این مشکل بزرگ پیدا کنیم.  

وی تاکید کرد: راههای موصلاتی موجود مربوط به زمانی است، که در این منطقه فقط یک بخش و۱۱۰ روستا با تعداد محدودی خودرو سبک وسنگین وتراکتورز وجود داشته است که بعد ۴ دهه تغییرات زیر ساختی به وجود نیامده و حجم سنگین ترافیک روح و جسم مردم را آزار می دهد.  

نماینده عالی دولت یاد آور شد: از طرفی کارخانجات فولاد، اسید سیتریک، جمکو و کارخانه قند جوین و سایر کارخانجات کوچک حجم ترافیک محورهای موجود را افزایش داده است.

 وی بیان داشت: اما انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی خود قرار داد، انقلابی که خدا باوری و خود باوری را به ما آموخت بطوری که خدا باوری آن بگونه ای بود که مردم با پای کار بودن در انقلاب و با ایثار و از خود گذشتی با تقدیم خون هزاران شهید و با درک خداوند متعال توانستند، این انقلاب را پیروز کنند و خود باوری آن هم این است که بعد از گذشت چند سال با تکیه به درون و شناختن قابلیت ها در عرصه های مختلف علمی  کشور به شکوفایی رسیده است و به خواست خداوند متعال با این خود باوری می توانیم به استکبار جهانی غلبه نموده تا دسیسه های آنان را که برای به زانو در آوردن این انقلاب در حال ایجاد فشار اقتصادی برای ایجاد نا رضایتی و درگیری های درونی است را خنثی نماییم.  

فرماندار شهرستان جوین اضافه کرد: مشکلات درهر کشوری وجود دارد بگونه ای که ما نباید نا خواسته و خدای نکرده در سنگر دشمن قرار بگیریم و با بیان مطالب نامطلوب ضمن ایجاد تنش امید به نظام را از مردم گرفته و دشمن را به خواسته خود نزدیک نمائیم، ما باید با مشکلات موجود با تدبیر و تلاش و با وحدت مناسب غلبه نموده و به مردم و تمام کسانی که در این انقلاب سهیم هستند توجه نمائیم چون سرمایه انسانی بسیار مهم است.  

حسین جمشیدی ادامه داد: به یمن انقلاب اسلامی و همچنین خدمات دولت محترم اتفاق های خوبی در عرصه های مختلف در کشور و همچنین شهرستان جوین شکل گرفته است، که هم اکنون در هفته دولت امسال با تمام محدودیت های ریالی ۴۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ برمیلیارد ها تومان در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید، که پروژه هایی همچون ایجاد ساختمان بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جهت ارتقاء، ساختمان درمان بستر حکم آباد، ساختمان بخشداری عطاملک، فاز ۴ پروژه آبرسانی مجتمع بیسجرد به ارگ، کتابخانه رازی از پروژه های بزرگ شهرستان می باشند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.