استقلال برای عبور از سد السد با این داشته ها کار دشواری دارد و نگاهی به ترکیب دو تیم نیز این نظریه را تا حدودی به اثبات می‌رساند. اما یک ایده کهنه در ذهن همه ما جای گرفته که به غیرت ایرانی مان اکتفا کنیم و از میدان بازی سربلند بیرون بیاییم.

دوئل میلیاردرهای آسیا در استادیوم 100 هزار نفری آزادی

قدس آنلاین: استقلال با تیمی که از لحاظ قیمت هیچ شباهتی به تیم السد ندارد و هزینه های دو طرف را در هیچ ظرفی نمی‌شود با هم قیاس کرد، مصاف دارد. دیداری که اگر برنده اش نماینده ایران باشد، اتفاق مهمی رخ خواهد داد و استقلال به جمع چهار تیم مرحله پایانی راه خواهد یافت. موقعیتی که در انتظار پرسپولیس هم قرار دارد و سرخ های پایتخت سه شنبه شب با تیم الدحیل بازی خواهند کرد.

*اتکا به تماشاگران

ظاهرا به نظر می‌رسد که استقلال برای عبور از سد السد با این داشته ها کار دشواری دارد و نگاهی به ترکیب دو تیم نیز این نظریه را تا حدودی به اثبات می‌رساند. اما یک ایده کهنه در ذهن همه ما جای گرفته که به غیرت ایرانی مان اکتفا کنیم و از میدان بازی سربلند بیرون بیاییم. یکی از نقاط اتکای مهم استقلال در بازی با السد تماشاگرانش هستند که مدیران این باشگاه با فراخوان های پی در پی سعی در افزایش تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی داشته و تلاش می‌کنند فضا را برای السدی ها رعب آور جلوه دهند. تیمی که با ستاره هایی همچون ژاوی، گابی و بونجاح در لیگ ستارگان قطر برد های 10 بر صفر را هم تجربه کرده است. تقابل با این تیم قطعا برای استقلال آسان نیست.

*نگاهی به ترکیب استقلال

طبق آنچه از تمرین های اخیر استقلال بیرون آمده، رحمتی قطعا دروازه بان است. زوج دانشگر و منتظری هم در قلب خط دفاع قرار می‌گیرند. قرار است همچون بازی قبل خسرو حیدری در دفاع راست بازی کند. در دفاع چپ هم احتمالا سهرابیان نیمکت نشین می‌شود تا بار دیگر زکی پور برای استقلال به میدان برود. دو هافبک دفاعی استقلال هم علی کریمی و فرشید باقری هستند. زوجی که در بازی های لیگ هرگز عملکرد مناسبی نداشته است. 3 بازیکن هجومی هم در راست وریا غفوری، در پست پشت مهاجم فرشید اسماعیلی و درگوش چپ با مرتضی تبریزی آرایش خواهد شد.

تک مهاجم هم به احتمال بسیار الحاجی گروخواهد بود. ضمن اینکه همام عراقی و نیومایر نیز شانس بالایی برای حضور در ترکیب استقلال خواهند داشت. این ترکیب 90 درصد همه آن نفراتی را تشکیل خواهند داد که مقابل السد به میدان خواهند رفت اما شفر این قابلیت را دارد که دقیقه 90 تصمیم هایش را تغییر دهد وحتی در پست دفاع راست به فرشاد محمدی مهر هم دوباره اعتماد کند. آخرین احتمال هم این است که اساسا خسرو بازی نکند، وریا به دفاع راست برود و همام در پست گوش راست به میدان برود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.