امیرحسین فتحی سرپرست این باشگاه در آستانه دیدار فردا با السد در لیگ قهرمانان آسیا، پیامی را خطاب به هواداران این تیم صادر کرد.

لطفا فردا در ورزشگاه سیگار نکشید!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، امیرحسین فتحی سرپرست این باشگاه در آستانه دیدار فردا با السد در لیگ قهرمانان آسیا، پیامی را خطاب به هواداران این تیم صادر کرد که در ادامه می‌خوانید:

با سلام بر بهترین هواداران فوتبال آسیا

به آوردگاه مهمی رسیده‌ایم، مسابقه با السد بدون تردید یکی از بازی‌های حساس این فصل تیم محبوب استقلال محسوب می‌شود و همه اعضای خانواده بزرگ استقلال برای کسب موفقیت در این دیدار همدل و متحد هستند. شما هواداران سرمایه‌های اصلی باشگاه و یار دوازدهم تیم در هر مسابقه‌ای هستید و همه ارکان باشگاه همواره قدردان حضور شما هستند.

با حضور حداکثری شما حامیان همیشگی و یکدست آبی شدن ورزشگاه آزادی، نیروی تیم دوچندان می‌شود و چه زیباست که در ورزشگاه پر از تماشاگر، بتوانیم نتیجه‌ای موفق و غرور آفرین کسب کنیم اما در این میان نکته‌ای وجود دارد که باید با شما در میان بگذارم و آن جریمه‌هایی است که از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا بر استقلال اعمال می‌شود. AFC تا الان برای مسابقات لیگ قهرمانان امسال، باشگاه استقلال را حدود 80 هزار دلار جریمه کرده است! مبلغی که معادل بیش از 800 میلیون تومان است و می‌توانست مشکلات بسیاری را از باشگاه حل کند. براساس قوانین لیگ قهرمانان، هرگونه رفتاری مانند پرتاب مواد محترقه، استفاده از لیزر، استعمال دخانیات، نشستن روی پله‌های میان سکوها و ... با جریمه‌های نقدی سنگین رو به رو می‌شود.

لذا اینجانب از هواداران محترم استقلال تقاضا می‌کنم بار دیگر فرهنگ والای استقلال را به نمایش بگذارند و با ارائه رفتاری که همواره زبان‌زد بوده، هیچ‌گونه بهانه‌ای به مسئولان و ناظران این مسابقه ندهند. بهترین حمایت ممکن از تیم محبوب استقلال، تشویق و روحیه دادن به بایکنان و مربیان تیم است تا دست در دست هم بتوانیم شبی خاطره انگیز و همراه با موفقیتی را در ورزشگاه آزادی رقم بزنیم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.