همزمان با هفته دولت از طرحها و محصولات شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی رونمایی شد.

رونمایی از محصولات فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم ابتدا از بسته ویژه نمک زدایی از نفت خام رونمایی شد این طرح بارونمایی از محصولات شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان عنوان مدیریت و مهار و تزریق پساب‌های نفتی حاصل از فرآیند نمک زدایی از نفت خام در سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی به عنوان طرح برتر برگزیده شد و قادر است تا پساب حاصل از نمک زدایی نفت خام را با یک فرآیند کاملا به روز مهار سازد.

همچنین از ماشین آلات تخصصی CNC از جمله دستگاه برشکاری و سوراخکاری CNC برای تولید سریع قطعات دقیق و پیچیده و دستگاه CNC برش پلاسما که در صنایع گوناگون کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث افزایش بهره‌وری می‌شوند رونمایی شد. از لوله فایبرگلاس مغزه‌گیری چاههای نفت و دستگاه اینتراپتر برای مانیتورینگ و تشخیص خوردگی لوله‌های نفت و گاز محصول نیز رونمایی شد.

رونمایی از کتاب تصویرسازی در حوزه مولانا از جمله رونمایی‌هایی محصولات دانش بنیان در عرصه فرهنگی بود.

در این مراسم همچنین طرح مهاپ به منظور مدیریت هوشمند ایستگاه‌های پمپاژ و طرح پرداخت شناسه دار هوشمند ارائه شدند و مشکلات و چالش‌های مربوط به استفاده از آنها در سطح استانی و ملی مورد بحث قرار گرفت.

منبع:صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.