مدافع تیم پدیده گفت: تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف جنگیدیم چون پشت‌مان به یار دوازدهم گرم بود.

حسینی: صدرنشینی پدیده اتفاقی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، عبدالله حسینی در خصوص بازی روز گذشته تیمش در برابر پیکان تهران که با برتری پدیده و صدرنشینی این تیم همراه شد، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که زحمات‌مان به نتیجه رسید و پیروز شدیم‌. همانطور که یحیی گل‌محمدی گفت حق مان برد با گل‌های بیشتر بود اما نشد.

وی افزود: مهمتر از هر نکته دیگری باید از حضور تماشاگران تشکر کنیم. آنها تمام‌قد پشت تیم شهر خود ایستادند، واقعیت این است که اگر این فشار هوادار نبود شاید بعد از خوردن گل تساوی کار برایمان سخت‌تر هم می‌شد. حضورشان انگیزه ما را مضاعف کرد و خوشبختانه به گل پیروزی دست یافتیم.

مدافع تیم پدیده که سومین سال حضورش در این تیم را تجربه می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه صدرنشینی ما ادامه‌دار شد. لایق این جایگاه هستیم و ثابت می‌کنیم که این حضور اتفاقی نیست. مهمترین نکته در تیم پدیده همدلی ست و باید بابت چنین جو خوبی خدا را شکر کرد. هیچگاه پا پس نمی‌کشیم و برای استمرار موفقیت تیم قدم برمی‌داریم.

حسینی در خصوص شادی متفاوتش پس از پیروزی پدیده مقابل پیکان گفت: من و چند بازیکن دیگر تیم پدیده مازنی هستیم و سعی کردیم با یک شادی متفاوت، خوشحالی‌مان بابت صدرنشینی را نمایش دهیم. آن لحظات واقعا نمی‌دانستم چطور گذشت و خیلی خیلی بابت صدرنشینی دوباره تیم در لیگ خوشحال بودم. البته شنیدم که گویا بازیکنان چند تیم دیگر هم این شادی را در روزهای اخیر داشته‌اند.

منبع: سایت پدیده

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.