رزمنده دفاع مقدس گفت: در تمام مراحل نگارش "مربع‌های قرمز" توسط شهید زین الدین هدایت شدیم.

حاج حسین یکتا: در تمام مراحل نگارش "مربع‌های قرمز" توسط شهید زین‌الدین هدایت شدیم‌

به گزارش قدس آنلاین، حسین یکتا در نشست نقد و بررسی کتاب مربع‌های قرمز در پاتوق کتاب مشهد اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: رزم یک رزمنده تمام نمی‌شود تا زمانی که خاطرات خود را بنویسد و پیاده کند. من هم وقتی این اتفاق را تجربه کردم فهمیدم که چقدر این مطلب صحیح است و الان یک حس رضایت خاطر دارم.

رزمنده دفاع مقدس افزود: بسیار تشکر می‌کنم از خانم عرفانیان که با قلم شیوا و نثر شیرین و روان در خلق این اثر همت گماشتند. در این کتاب اسم70 رزمنده شهید، 80 رزمنده و خاطرات مختلف آمده؛ با قاطعیت کامل می‌توانم بگویم در این کتاب ما توسط شهدا بالاخص شهید زین‌الدین هدایت شدیم.

یکتا بیان کرد: این تنها کتابی است که تمام نقطه رزم رزمنده توسط نویسنده دیده شده است؛ همچنین جامعیت و کاملیت از ویژگی‌های شاخص دیگر این اثر است.

در ادامه این برنامه مریم عرفانیان نویسنده کتاب ادامه داد: ماجرای اینکه من در بطن نگارش کتاب سردرآوردم برمی‌گردد به لطفی که شهدا در حق من داشتند، الحمدالله طی این سه سال که پروسه نگارش کتاب طی شد از همه تکنیک‌های خاطره‌نگاری و فنون از آنجایی که باید فضاسازی شخصیت‌پردازی و برش زمان انجام می‌شد، استفاده کردم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.