شهردار منطقه ۳ شهرداری مشهد از بازگشایی پل میدان امام حسین(ع) تا عید غدیر خم خبر داد.

پل امام حسین‌(ع) تا عید غدیر بازگشایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین مجتبی زمانیان، با اشاره به انسداد ضلع شرقی پل میدان امام حسین(ع)، اظهار کرد: از هفته گذشته معبر جنوب به شمال پل میدان امام حسین(ع) مشهد به دلیل تعمیر درزهای انبساطی مسدود شده است که با پایان عملیات اجرایی تا روز پنج‌شنبه و هم‌زمان با عید سعید غدیر خم بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که «انبساط درزهای پل‌های پرتردد سطح شهر هر چند سال یک‌بار به صورت ادواری انجام می‌شود»، ادامه داد: لاستیک‌هایی بر روی پل‌های بزرگ سطح شهر قرار دارد که به علت گرما و سایر تغییرات، دچار تنش شده و در اثر این تنش فواصلی خارج از حد معمول در بین آن‌ها ایجاد می‌شود که لغزندگی را با خود به همراه داشته و خطرساز خواهد بود.

زمانیان در خصوص ترافیک میدان امام حسین(ع) با مسدود شدن این مسیر، تصریح کرد: قطعاً مسدود شدن پل حجم ترافیک میدان امام حسین(ع) را افزایش خواهد داد، اما خوش‌بختانه رینگ میدان امام حسین(ع) امکان دسترسی بالایی دارد و در طول انجام این کار شهروندان با مشکل ترافیکی خاصی روبه‌رو نخواهند شد.

وی افزود: هم‌چنین در طول اجرای این پروژه پلیس راهور ما را در کنترل ترافیک این مسیر یاری خواهد کرد.

شهردار منطقه ۳ شهرداری مشهد اضافه کرد: در این مرحله صرفاً تعمیرات درزهای انبساطی در معبر جنوب به شمال پل انجام شده و کار تعمیر درزهای انبساطی معبر شمال به جنوب در ماه‌های آینده انجام خواد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.