مدیر کل کمیته امداد استان تهران در خصوص جزئیات تحصیل رایگان مددجویان کمیته امداد در مقاطع کاردانی و کارشناسی در مراکز آموزشی علمی - کاربردی توضیح داد.

تحصیل رایگان مددجویان کمیته امداد در مقاطع کاردانی و کارشناسی/ امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، در خصوص دانشجویانی که در مرکز آموزش علمی- کاربردی کمیته امداد پذیرفته می‌شوند گفت: با توجه به اینکه کلاس‌های این مرکز در شهر تهران برگزار می‌شود، عمده دانشجویان متقاضی از استان تهران هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای پذیرش داوطلبان سایر شهرستان‌های کشور نداریم، گفت: هزینه تحصیل در مقطع کاردانی و کارشناسی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این مراکز رایگان است، به نحوی که تمام هزینه از طرف کمیته امداد پرداخت می‌شود.

بنابر این گزارش؛ امروز 5 شهریور ماه فرصت آخر ثبت نام در این مرکز است و داوطلبان برای ثبت‌نام و آشنایی با شرایط و ضوابط پذیرش می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. محل تشکیل کلاس‌ها در خیابان شریعتی، خیابان ملک، خیابان اقلیمی، کوچه نسترن، پلاک ۱۶ است و در صورت لزوم داوطلبان می‌توانند در ساعات اداری از طریق تماس با شماره تلفن‌ ۴۴۶۴۵۷۹۳-۰۲۱ اطلاعات لازم را کسب کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.